1. Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha Fazla Bilgi.
  2. Merhaba Ziyaretçi foruma kayıt olarak hediye kodu alabilirsin!
  3. Merhaba Ziyaretçi ! IP: play.LifeMCServer.com SkyBlock Sürüm: 1.7.X-1.8.X Senide aramızda görmek isteriz. (Çarpıya basarak duyuruyu kapatabilirsiniz, bir daha açılmayacaktır!!)

Selam Lifemc Ciler !

'Kendini Tanıt' forumunda sametdnc tarafından 16 Kasım 2017 tarihinde açılan konu

  1. sametdnc

    sametdnc R.I.P Emre Özkan Emekli

    Katılım:
    24 Mart 2017
    Mesaj:
    1,665
    Alınan Beğeniler:
    2,027
    Ödül Puanları:
    703
    Nick:
    sametdnc
    Gerçek ad:
    Samet Dinç
    Öncelikle Selamın Aleyküm Ben DJ DİKKAT değil sametdnc. [:p)
    Size Hakkımda şu bilgileri vereyim
    Oyun Nick : sametdnc
    skype: samet efe dinç
    facebook: samet efe dinç
    Server da 1.3 Yıldır Bulunmaktayım [bilmiyorum daha fazla da olabilir . ]
    Servere ilk başladığımda bende para atın diye sabahlara kadar spam yapardım . ancak bunun yanlış olduğunu ve kasılma ihtiyacı duyduğumda soluğu OnurBirdal'ın warpında aldım . Artık Efsaneviydim Ve Şans Bana S.a deyip Anonim_Kafa nın adasına transfer olmuştum. ozamanlar iyi bir oyuncu olduğum için beni OnurBirdal dia döşemek için adasına aldı . Bazı problemler sonucu ayrıldık ve Ugurc123 yagizTR[yaggo} ile kendi adamıza çıktık. ada nın ismi basamak teamdı . ada 1 haftasına girmeden şok üstüne şok yaşadı . ve enson bir vip in [nick hatırlamıyorum] adaya daha fazla oyuncu al diye verdiğimiz adada bizi kovması ile basamak team dağılmıştı. ve bu günlere geldik ugurc123 sw yi bırakmış yagızTR ile ben kıyasıya mücadele ediyoruz . Hedefimiz Jtrogo Adlı oyuncuyu geçmektir. Ancak biraz zor :D Neyse Bugünlük Bu kadar kendinize iyi bakın Lifemc'CİLER.

    --PART TWO -- [ üst bölümün detayları. ]
    Artık tanınıyordum. Ancak ne yapsam ne etsem mevzusuna düşmüştüm. En sonunda TavuklutTurta'ların adasına gidip golem hakkında bazı zenginlere haber veriyordum. [ad vermeyim kan çıkar :d ] Sonra 1 hafta girmedim bunlar kesin bişi oldu diyip fb / skype 'da beni aramaya koyuldular. Buldular ama adadan çıkmıştım :p . Kendi sermayemi alıp ada kurdum.
    Baya bi kasıldım. Yaklaşık 7 golem spawnerim olmuştukiiHasan[sedh123] ile tanıştım. Eskidende arkadaştık ama böyle samimi değildik. Şimdi gene pek konuşmuyoruz ama neyse :D Ben golem spawner'lerimi alıp Hasan'ın adaya geçtim. Günlük 10m paramı alıp sw nin en zengini gibi yaşıyordum .Ozamanlar 100m hayaldi bile. Sonradan dakvor ile tekrar birleşmiştim. Hasan ban yemiş golemleri bana kalmıştı. Tam 70 spawner bu gerçekten çok fazlaydı.
    Ama can sıkıntısı diye dakvor'la adadan çıktık yeni kurduk geri gittiğimizdede ben Anonim_Kafa'ya geri dönmek istedim. Böyle aramızda bir kavga başlamıştı. Bizim Syanae Signore123 FurkanPro falan tekrar dağılmıştık. Ben Syanae ile FurkanPro'yu alıp yeni ada kurmuştum tabii Anonim_Kafa'dan ayrılmıştım. Sonrasında Rehber adaylığı yaptım ve ilk 2 başvuruda olamadım. TheDark_Gamer'ile aramıza ciddi bir kavga çıkmıştı. Sonuç=Ban yemiştim. Ama sonradan mesaj attım affeti ve açtı. O kavga sonra ona laf vermemek için bütün kusurlarımı kapatıp elimden geldiği kadar online olmaya başlamıştışım. Ozaman şimdiki gibi chat saçma akmıyordu. Has sohbetler ozaman ve ilk geldiğimde dönüyordu. [SpecialForceMert'in sohbeti gibi olmasada :D ] En sonunda ciddiyeti salıp 1 aylık bir tatile gitmiştim. Mustafa'ya ne kadar söylediysem tamam dedi ama en sonunda yetkimi almış :d Rehber'İ bırakın hero yu bile almış :D Neys tekrar kasıldım Hayat7Bitirdi'nin adasına geçtim. Ben , Hayat7Bitirdi[samet] ve kerem7934 kasılıyorduk. Aramızdan bazıları golem eksik mi falan dediler ve Samet bana fb den mesaj attı. Bende alakam yok oyuna girmiyorum diyip gülerek konuyu kapattım. Sonra oyuna girdim bana dedikleri şu oldu= Golem SP ler nerde ? Sağolsun arkadaşlar gene savundu ama bu Samet meseleyi geç anladı :/ Neyse sonradan ne yapsam falan dedim . Samet geldi özür diledi . Ve adasına davet etti. Neyse başladık kasılmaya ozamanlar dia sp çıkmış ben yeni duyuyorum vay dedim hemen piyasaya katılmalıyım. Samet'Dede 10 15 tane varmış neyse bu kez de gene _xTonix Yüzünden ayrıldık :p [ en az +50 ada değiştirmişimdir .] Artık dedim kendim kasılayım bir arkadaşım ile [EmanSlider Ozamanlar onun adası vardı bütün gizli işlerimi orda yapardım baya zengindi oda yaklaşık 500 tane iskelet sp si vardı. ] Neyse kasılırken Efe'de katılmak İstedi . [SudeTuran52,Mega[bişey bişey] ]kasılırken bizim elemanlardan biri Tuna89'a mesaj atmış adana alırmısın diye. Tuna'da bana mesaj attı : Samet eski oyuncusun gel birleşelim ikimizde birbirimizi tanıyoruz sonuçta dedi. Sonra geliştik falan . Yaklaşık bi 30 dia sp oldu dedim 1 ay geç başladım ama herkeze yetiştim & geçtim. Sonrada bu jtrogo ortaya çıktı :D Önce dedim heralde ada açıp kasılmaya çalışır falan ama sw ye para atınca işin rengi değişti . Gene diyodum zor geçer diye ama 2 3 günde geçti :D yaklaşık 100k ada level fark açtı ama yakaladık ve 10k fark attık :D . Şimdilerde ise kendine Skripter Olarak skript yazmaya çalışıyorum @TheDark_Gamer 'in konularından bakarak yapıyorum [v2 pls] .ve en yakın zamanda iyi sonuçlar bekliyorum. Bugünlük bu kadar 1 ay sonra falan Part 3 ü yaparım.
    Kendinize iyi bakın
    -Rehber SametDNC

    PART THREE
    En sonunda başlarım böyle işe diyip kendim kasılıyordum.[HAYAT'IN adasına gitmeden önce,Anonim'den biraz sonra dakvor'dan 1-2 hafta sonra ] Kendime sedh123 ile yeni bi ada açtık.Onla kasılıyorduk ki...Aramızdaki bi olay patlak verdi sonuç ne oldu? Ben adadan çıktım sw yi bırakıyordum ki bu Sedh tüm golemleri kırarken env'i doluymuş hepsi yere düşmüş,ve tam 70 golemimiz gg oldu.Gerçekten çok acı vericiydi.Sonra ben değilde Sedh sw yi bıraktı :) Ama bana çok büyük 2 hatıra bıraktı.Birincisi özel bir kitap 2. ise hesabı :D Neyse sonra ben dakvor,signore123,Furkan_Pro,Syanae,PowerDiePie skype'de toplaşıp Sw hakkında konuşuyorduk,sıkıldığımızda ise birbirimizi trollüyorduk.Ama bu işler beni gerçekten bayıyordu.Neyse sonra LazAbi beni adasına çağırdı falan bu Legion9 ile tanıştım.Gerçekten iyi birisiydi ancak görevini çok fazla yapıyordu :D Örn:Ben ox yapıcaktım bi ara 2 kere yazmışım hemen muteledi :D yetkili olduğunu ozaman anladım.Neyse konu bu değil.Sonra işte LazAbi ile bilmediğim bir sebepten dolayı kavga falan ettik ancak pek uzun sürmedi.[Sw ye başladığımda çok ciddi bir şekilde kavga etmiştik]İşte böyle yeni golem farm falan yapıyordu yardım edermisin falan dedi youtube kanalı için destek aldı.Hatta bir keresinde bütün parasını [60m civarı] dia block'a vermişti.Parası 0'lanmıştı.Bende ona 10m civarı para attım.[tüm param oydu :D ] Ve kavga falan kalmadı.Sonra ise Anonim_Kafa ile tekrar samimi olduk onun o hayran olduğum adasına,birlikte yapmakta zorluklar çektiğimiz,bazen onun facebook sayfasında buildlere acımasızca küfür ettiğimiz vakitler bile oldu :D Ama onun adasında en çok sevdiğim şey ise 3. yaptığı golem farm idi.O yaptığı ara adasında değildim ancak böyle öneri falan veriyordum.O günler gerçekten çok güzeldi...Sonra önceki bölümde anlattığım gibi 1 ay civarı banlı kaldım.Sonra ise tekrar başladım.Pek kimse yoktu eski zamanlardan ama sonra işte bazı tanıdıklar çıktı.En sonunda kendi adamı kurdum ve SudeTuran51 ve EmanSlider ile kasıldık & geliştik ve ilk dia sp mizi kazık yiyerek aldık :D [ xTonix_ Acımasızda 100 demir sp ye takas etti ] :D Pişmanmıyım ? Evet. Demir sp lerimi ver falan :D Sonra işte SudeTuran51 in Tuna89'a attığı mesaj ile adaları birleştirdik.Onun 15 dia sp si vardı.Ve onun adasını 3k'dan 939 k ya getirdik/dim.Çok uzun bir süre olmadı bile 5 ay civarı.Sonra işte @yagizTR ile tekrar birleştik ve sanırsam ilk +100/+110/+1...50 dia sp rekorunu kırdık.Ancak çok büyük bir tehlike bizi bekliyor...Darckio,geçen sw ye geldiğinde 2.5k para mı yatırıp sizi geçsemmi dedi ? :D Dediğini yapıyor beyler dağılın .D O yüzden biraz endişeliyim ama artık geçsede pek bi sorun olmaz.Neyse part 3 bu kadar idi.Bir sonraki anlatımda görüşmek üzere.{Anlatım bozukluğu olmuş olabilir,telefonumda oluşan bir problem yüzünden Rap dinleyemiyorum.Neden pc den dinlemiyorsun diceksenizde sevmiyorum]
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 25 Mart 2018
    xRedGame. ve ToprakM bunu beğendi.
  2. ToprakM

    ToprakM A cat. Forum Baş Yöneticisi Sponsor Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2017
    Mesaj:
    578
    Alınan Beğeniler:
    554
    Ödül Puanları:
    628
    Nick:
    ToprakM
    Gerçek ad:
    Toprak Meriç
    Sana da selam
     
    sametdnc bunu beğendi.
  3. TheDark_Gamer

    TheDark_Gamer Developer & Owner Sunucu Sahibi Forum Kurucusu

    Katılım:
    19 Mart 2017
    Mesaj:
    1,472
    Alınan Beğeniler:
    2,284
    Ödül Puanları:
    728
    Nick:
    TheDark_Gamer
    Gerçek ad:
    Mustafa ÖNCEL
    Skype :
    mustafaoncel92
    Hikayelerinizi dinlemek nedense hoşuma gidiyor. Siz bu güzel deneyimleri, olayları, hatıraları yaşarken ben sadece oturup sunucuyu geliştiriyorum, yeni şeyler falan ekliyorum. Garip, ama gerekli. Birilerinin de bu işi yapması gerek, ve o kişi benden başkası olamaz :)

    Yağız bana hiç böle şeyler anlatmamıştı mesela, kaçkere ada değiştirdi, adası silindi, adalara girdi çıktı v.s ama ben sadece olayların görünen yüzünü gördüm.

    Benim sunucum bence insanları yavaş yavaşta olsa geliştiren, olgunlaştıran bir sunucu. Zorla bile olsa olgunlaşıp kendinizi geliştiriyorsunuz (mesela OtoMute & Uyarı sistemi yüzünden küfür etmemeyi, etmenin kötü birşey olduğunu öğreniyorsunuz.) ve biyerden sonra amacınız yetkili olmak oluyor; daha fazla gelişip, daha fazla olgunlaşıyorsunuz; ama bu sefer kendi isteğinizle. Sonrasın da yetkili oluyorsunuz ve kurucu & diğer yetkililer ile daha samimi olup iyi bir başarı elde ediyorsunuz, daha çok gelişiyorsunuz, sunucudaki herşeyi keşfedip öğrenmeye çalışıyorsunuz, yapıcak hiçbirşeyiniz yokken bile oyuncularla ilgileniyorsunuz.

    Tabi tüm bunları yaparken belki de daha güzel şeyleri kaçırıyorsunuz, ama yaptığınız işten zevk alıyorsanız, daha fazla kazanabileceğiniz, daha iyi başarı elde edebileceğiniz işleri umursamazsınız.

    Bu tür konuları diğer oyuncularımında açmasını ve kendi hikayelerini yazmalarını ister, seve seve okurum(istediği kadar uzun olsun, sorun yok.) :)
     
    kerem7934 ve sametdnc bunu beğendi.
  4. TheDark_Gamer

    TheDark_Gamer Developer & Owner Sunucu Sahibi Forum Kurucusu

    Katılım:
    19 Mart 2017
    Mesaj:
    1,472
    Alınan Beğeniler:
    2,284
    Ödül Puanları:
    728
    Nick:
    TheDark_Gamer
    Gerçek ad:
    Mustafa ÖNCEL
    Skype :
    mustafaoncel92
    Ve bir de insanların "köşeyi döndüğü" anlar vardır. Belkide anonim kafa ve onurbirdal olmasa sen şuan burada olamayacaktın. Başka birşey de "çırağın ustayı geçmesi" dir. Bugün anonim kafa ve onurbirdal aramızda yok; nedeni farketmez; yok. Fakat sen varsın, herşeye rağmen devam ediyorsun, y.Rehber oldun, adanı geliştiriyorsun. Biliyormusun bazen bende o dönemleri özlüyorum. ImCristi, OnurBirdal arenada hergün vs falan atardık. O kadar ciddi, resmi bir ortam yoktu. Tabi yine küfür v.s kullanmıyorduk, sadece daha samimi konuşup hergün espriler yapıp arenada vs atardık. Güzeldi fakat gelişmek için farklı şeyler yapmamız gerekliydi. O zamanki dönem, ortam belkide bizim için eğlenceli olabilir fakat biz vs atarken arada kaynayıp ölen, ya da chatte sürekli "Aşil - Blok" falan yazmasından kaynaklı görmediğimiz sorular, ilgilenmediğimiz oyuncular olabiliyordu. Yani birşey birisi için eğlenceli olabilir, diğeri için olmayabilir; bu nedenle bazen kendini feda etmen gerekebilir. Şuan mesela sunucuya yenilikler eklerken eğlenmiyorum, sadece ekledikten sonraki sevinç ve oyuncuların(ve saygı duyduğum, gerçek insanların) takdirleri hoşuma gidiyor, ek olarak sistem yazarken zevk alıyorum ve zaman hızlı geçiyor. Ama sistem yaparken hiç gülüp eğlendiğimi görmemişimdir. Mesela birkaç gün öncesine kadar chatte sizi trollüyordum; sizin ağzınızdan konuşup komutlar falan giriyordum. Ben eğleniyordum; siz eğleniyormuydunuz bilmiyorum. Ama o zaman saat geçti, sadece eski oyuncularımız vardı nerdeyse; ve onlarında eğlendiğini, eğlenmeseler bile bu yaptığımın onlara pek bir zararı olacağını sanmıyorum. Zaten bittikten sonra onları bizim yazdırdığımızı, yaptığımızı açıklamıştım :) Arada böyle şeyler kafa dağıtmak, eğlenmek için gerekli diye düşünüyorum. Sürekli resmiyetle, kurumsallıkla, ciddilikle de bi ömür geçmez :
     
  5. sametdnc

    sametdnc R.I.P Emre Özkan Emekli

    Katılım:
    24 Mart 2017
    Mesaj:
    1,665
    Alınan Beğeniler:
    2,027
    Ödül Puanları:
    703
    Nick:
    sametdnc
    Gerçek ad:
    Samet Dinç
    tabii haklısın ciddilik ile bu iş yürümez sw n var ve çok katı olsan 1 kişi bile kalmaz oyüzden herşeyi gereği yere anonim_kafa ve Onurbirdal olmasa idi ben sw yi daha da sevip daha da fazla oynuaktım adalarına gittiğimde sadece dia diz ve para atve mantık buydu sıkılıyordum şimdide böyle ama is top ayrı bir zevk :D
     
  6. sametdnc

    sametdnc R.I.P Emre Özkan Emekli

    Katılım:
    24 Mart 2017
    Mesaj:
    1,665
    Alınan Beğeniler:
    2,027
    Ödül Puanları:
    703
    Nick:
    sametdnc
    Gerçek ad:
    Samet Dinç
    söyleseydin dahada fazla yazardım pek uzun olmasın sıkılmayın diye az yazdım
     
  7. sametdnc

    sametdnc R.I.P Emre Özkan Emekli

    Katılım:
    24 Mart 2017
    Mesaj:
    1,665
    Alınan Beğeniler:
    2,027
    Ödül Puanları:
    703
    Nick:
    sametdnc
    Gerçek ad:
    Samet Dinç
    ya
    yagız sana anlatmaya bilirdi çünkü o böyle şeyleri pek sevmezdi ozaman çok iyi gidiyorduk ve birden dağıldık ve düşman olduk birbirimize o bunu dile getirmekten hoşlanmazdı ama gerçekten güzel zamanlardı . oyüzden <3 Eski LifeMC
     
  8. jtrogo

    jtrogo Sponsor Üye Sponsor Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2017
    Mesaj:
    401
    Alınan Beğeniler:
    424
    Ödül Puanları:
    473
    Nick:
    jtrogo
    Aleykümselam. Hedefinize ulaşırsınız inşallah, zor değil bence emek veriyorsunuz olabilirsiniz :)
     
    sametdnc bunu beğendi.
  9. sametdnc

    sametdnc R.I.P Emre Özkan Emekli

    Katılım:
    24 Mart 2017
    Mesaj:
    1,665
    Alınan Beğeniler:
    2,027
    Ödül Puanları:
    703
    Nick:
    sametdnc
    Gerçek ad:
    Samet Dinç
    veriyoruz da siz hep 10 k 10k atıyorsunuz yavaş kardeşim .D
     
  10. jtrogo

    jtrogo Sponsor Üye Sponsor Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2017
    Mesaj:
    401
    Alınan Beğeniler:
    424
    Ödül Puanları:
    473
    Nick:
    jtrogo
    4 gündür 10k kastık bu aralar sıktı iyice fazla koymuyoruz geçebilirsiniz bence :D
     
    sametdnc bunu beğendi.
  11. sametdnc

    sametdnc R.I.P Emre Özkan Emekli

    Katılım:
    24 Mart 2017
    Mesaj:
    1,665
    Alınan Beğeniler:
    2,027
    Ödül Puanları:
    703
    Nick:
    sametdnc
    Gerçek ad:
    Samet Dinç
    aha geliyoruz ozaman :D KodummuSitdown u sen bilmessin ancak eskilrin efsanevi o dia dizmesi ile ünlü :D
     
  12. Legion9

    Legion9 Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2017
    Mesaj:
    38
    Alınan Beğeniler:
    17
    Ödül Puanları:
    263
    Nick:
    Legion9
    Aa SametDnc Hoşgeldin iyiki geldin
    ama beni eklememişsin :) nasıl ekliyebilirdin ?
    LazAbi Ben Bir de Sen aynı adadaydık ondan sonra tanınmaya başladın bence orayı da yazsaydın güzel olabilirdi
     
    sametdnc bunu beğendi.
  13. sametdnc

    sametdnc R.I.P Emre Özkan Emekli

    Katılım:
    24 Mart 2017
    Mesaj:
    1,665
    Alınan Beğeniler:
    2,027
    Ödül Puanları:
    703
    Nick:
    sametdnc
    Gerçek ad:
    Samet Dinç
    ilk tanınmaya başladığımda Anonim_Kafa nın adasındaydım . ayrıntıya pek fazla girmedim . HB :d
     
  14. sametdnc

    sametdnc R.I.P Emre Özkan Emekli

    Katılım:
    24 Mart 2017
    Mesaj:
    1,665
    Alınan Beğeniler:
    2,027
    Ödül Puanları:
    703
    Nick:
    sametdnc
    Gerçek ad:
    Samet Dinç
    Hedefe ulaşıldı . :D
     
  15. TheDark_Gamer

    TheDark_Gamer Developer & Owner Sunucu Sahibi Forum Kurucusu

    Katılım:
    19 Mart 2017
    Mesaj:
    1,472
    Alınan Beğeniler:
    2,284
    Ödül Puanları:
    728
    Nick:
    TheDark_Gamer
    Gerçek ad:
    Mustafa ÖNCEL
    Skype :
    mustafaoncel92
    İs topta birinci olmuş olabilirsin ama hala aynı imza aynı düşünce olmaz böyleeee
     
    sametdnc bunu beğendi.
  16. yagizTR

    yagizTR \#Logo Designer#/ Forum Baş Yöneticisi

    Katılım:
    20 Mart 2017
    Mesaj:
    344
    Alınan Beğeniler:
    136
    Ödül Puanları:
    353
    Nick:
    yagizTR
    Skype :
    live:yagoj353
    bizim imzadaki bannerin telif hakkı olduğunu bilmiyolarmış 1t oyun parası veerin diyorum vermiyolar telif atalım 2 kişi kullanıyo 1t 1t bölüşürüz ;)
     
  17. sametdnc

    sametdnc R.I.P Emre Özkan Emekli

    Katılım:
    24 Mart 2017
    Mesaj:
    1,665
    Alınan Beğeniler:
    2,027
    Ödül Puanları:
    703
    Nick:
    sametdnc
    Gerçek ad:
    Samet Dinç
    Zorlama yagız alır kullanırım aynısını .D
     
  18. sametdnc

    sametdnc R.I.P Emre Özkan Emekli

    Katılım:
    24 Mart 2017
    Mesaj:
    1,665
    Alınan Beğeniler:
    2,027
    Ödül Puanları:
    703
    Nick:
    sametdnc
    Gerçek ad:
    Samet Dinç
    Bak şimdi ne yapıcam :D
     
  19. yagizTR

    yagizTR \#Logo Designer#/ Forum Baş Yöneticisi

    Katılım:
    20 Mart 2017
    Mesaj:
    344
    Alınan Beğeniler:
    136
    Ödül Puanları:
    353
    Nick:
    yagizTR
    Skype :
    live:yagoj353
    alırsan 1t de senden alırız 500m onun 500m benim olur ahahhaha
     
    sametdnc bunu beğendi.
  20. sametdnc

    sametdnc R.I.P Emre Özkan Emekli

    Katılım:
    24 Mart 2017
    Mesaj:
    1,665
    Alınan Beğeniler:
    2,027
    Ödül Puanları:
    703
    Nick:
    sametdnc
    Gerçek ad:
    Samet Dinç
    :Q Bulursunda alırsın. :D
     

Bu Sayfayı Paylaş

Bu Konuya Bakan Kullanıcılar (Kullanıcı: 0, Ziyaretçi: 0)

Yükleniyor...