1. Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha Fazla Bilgi.
  2. Merhaba Ziyaretçi foruma kayıt olarak hediye kodu alabilirsin!
  3. Merhaba Ziyaretçi ! IP: play.LifeMCServer.com SkyBlock Sürüm: 1.7.X-1.8.X Senide aramızda görmek isteriz.

Json-Menülü Event Skripti V1.3.2 - İptal et, Fix, Help, Json, Event, Menü, OtoEvent, Title

'Skript' forumunda mbboyun tarafından 30 Nisan 2018 tarihinde açılan konu

?

Skript Nasıl ?

  1. Güzel Sw'ye Eklenmeli

  2. Geliştirilmeli (Neyi Geliştirmemi İstiyorsan Yoruma Yaz)

Sonuçlar sadece oy verildikten sonra görüntülenebilir.
  1. mbboyun

    mbboyun Yıldızlar anlatsa onları dinlerdim. Süper Üye Sponsor Üye Vip Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2018
    Mesaj:
    1,223
    Alınan Beğeniler:
    1,344
    Ödül Puanları:
    588
    Nick:
    MBB_Oyun2
    Teşekkür Ederim .d.
     
    Cnty_Emo bunu beğendi.
  2. mbboyun

    mbboyun Yıldızlar anlatsa onları dinlerdim. Süper Üye Sponsor Üye Vip Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2018
    Mesaj:
    1,223
    Alınan Beğeniler:
    1,344
    Ödül Puanları:
    588
    Nick:
    MBB_Oyun2
    mbb.png
    2000 Görüntülenme !?
    Konu tam tamına 2000 Görüntülenme oldu!
    Yakında
    V1.2.1 sürümü gelecektir!
    Konuyu tekrar gözden geçirip düzeltmemi istediğiniz yerleri lütfen yorum olarak atınız.
    Önerilerde de bulunursanız sevinirim!
    upload_2018-10-20_9-29-34.png

    mbb.png
     
    Son düzenleme: 2 Aralık 2018
    Cnty_Emo bunu beğendi.
  3. mbboyun

    mbboyun Yıldızlar anlatsa onları dinlerdim. Süper Üye Sponsor Üye Vip Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2018
    Mesaj:
    1,223
    Alınan Beğeniler:
    1,344
    Ödül Puanları:
    588
    Nick:
    MBB_Oyun2
    V1.2.1 Güncellemesi
    »
    Bir yetkili event yaparken başka bir yetkilinin event yapabilmesi bug'ı kaldırıldı.

    Skript ne işe yarar?
    Bu skript daha kolay bir şekilde event yapmamızı sağlar.
    Sohbete tıklayarak Json yada Menülü olarak event yapabiliriz.
    Her saat başında 1 kere Oto Event olur.
    Bi' event yaparken başka bi' event yapmaya çalıştığımızda ise hata verir.
    Event yaparken bir çok özellik ile iptal edebilir veya fixleyebiliriz.

    Skripti yazma amacım
    Bu skripti çok önceden yapmıştım ama gittikçe geliştirerek V1.2.1 sürümüne kadar getirdim.
    Bu skripti yazma amacım ise; Event skriptlerini geziyordum fakat hiç menülü, kolay ve rahat şekilde event skripti görememiştim.
    Bende ilk skriptim olarak menülü bir şekilde event skripti yaptım.
    Forumda paylaştıktan sonra ise beğenilmişti.
    Ardından V1, V1.1, V1.1.1 ve V1.2.1 derken V1.2.2 sürümüne kadar geliştirdim.
    İlk başta skriptin tek faydası menülü olmasıydı.
    Şimdi ise event hem json hem menülü olarak yapılabiliyor, iptal edilebiliyor, fixlenebiliyor, event title'da gözüküyor.

    Görüntülenme
    2062 :blob-anlamamış:

    Skript

    Kod (Text):
    1. # ########################################################################################################################################################### #
    2. #                                                                                                                                                             #
    3. #  Bilgi:               Bu Skript Tamamen MBB_Oyun2'ye Aittir!                                                                                                #
    4. #  Uyarı:               Paylaşılması Yasaktır!                                                                                                                #
    5. #  Skript Sürümü:       Json-Menülü Event Yapma Skripti V1.2.1                                                                                                #
    6. #  Skript Detayı:       https://www.lifemcserver.com/forum/konular/json-menuelue-event-skripti-v4-1-1-iptal-et-fix-help-json-event-menue-otoevent-title.1758  #
    7. #                                                                                                                                                             #
    8. # ########################################################################################################################################################### #
    9. options:            
    10.     p: &b&L»
    11.     sunucu: &5Life&aMC
    12.     skript: &bJson-Menülü Event Yapma Skripti
    13.     sürüm: &eSürüm: &cv4.1.1
    14. command /event [<text>]:
    15.     permission:event.admin
    16.     permission message:&7[&6+&7] &4Bunun için yetkin yok.
    17.     trigger:
    18.         if arg 1 is not set:
    19.             send "&b&m==========&4&lJson & Menü&b&m=========="
    20.             send json of "                     &6Menülü Event                       " tooltip "&b»&cTıkla" run "/event 1" to player
    21.             send " "
    22.             send " "
    23.             send json of "                      &6Json Event                       " tooltip "&b»&cTıkla" run "/event 2" to player
    24.             send "&b&m==========&4&lJson & Menü&b&m=========="
    25.             stop
    26.      
    27.         if arg 1 is "2":
    28.             send "&b&m=========&6&lEvent&b&m========="
    29.             send json of "               &6Küçük Event               " tooltip "&b»&cTıkla" run "/event kucukevent" to player
    30.             send " "
    31.             send json of "               &6Normal Event               " tooltip "&b»&cTıkla" run "/event normalevent" to player
    32.             send " "
    33.             send json of "               &6Büyük Event               " tooltip "&b»&cTıkla" run "/event buyukevent" to player
    34.             send " "
    35.             send json of "               &6Oto Event               " tooltip "&b»&cTıkla" run "/event otoevent" to player
    36.             send "&b&m=========&6&lEvent&b&m========="
    37.  
    38.         if arg 1 is "1":
    39.             open chest with 1 rows named "&b&lEvent" to player
    40.             format slot 1 of player with diamond named "&bKüçük Event" with lore "&b» &cTıkla" to close then run [execute player command "event kucukevent"]
    41.             format slot 3 of player with diamond ore named "&bNormal Event" with lore "&b» &cTıkla" to close then run [execute player command "event normalevent"]
    42.             format slot 2 of player with glass pane named "{@sunucu}" to be unstealable
    43.             format slot 5 of player with diamond block named "&bBüyük Event" with lore "&b» &cTıkla" to close then run [execute player command "event buyukevent"]
    44.             format slot 4 of player with glass pane named "{@sunucu}" to be unstealable
    45.             format slot 7 of player with gold ingot named "&bOto Event" with lore "&b» &cTıkla" to close then run [execute player command "event otoevent"]
    46.             format slot 6 of player with glass pane named "{@sunucu}" to be unstealable
    47.             format slot 8 of player with skull of ("MBB_Oyun" parsed as offlineplayer) named "&fYapımcı" with lore "&cMBB_Oyun2" to act unstealable
    48.             format slot 0 of player with nether star named "{@skript}" with lore "{@sürüm}" to be unstealable
    49.             stop
    50.  
    51.         if arg 1 is "kucukevent":
    52.             if {event} is not set:
    53.                 set {event} to true
    54.                 loop all players:
    55.                     send loop-player title "&cKüçük Event" with subtitle "&c&l%player% &bAdlı Yetkili Tarafından &cKüçük Event &bBaşlatıldı!" for 5 second
    56.                 wait 5 second
    57.                 set {_seconds} to 10
    58.                 loop 10 times:
    59.                     loop all players:
    60.                         send loop-player title "&cKüçük Event" with subtitle "&bSon &c%{_seconds}% &bsaniye" for 1 second
    61.                     wait 1 second
    62.                     remove 1 from {_seconds}
    63.             else:
    64.                 send "&7[&6+&7] &4Şu an bir event devam ediyor zaten."
    65.                 stop
    66.          
    67.             if {eventdevam} is true:
    68.                 wait 1 second
    69.                 broadcast "{@p} &bElmas Bloklar Dağıtılıyor"
    70.                 give 192 diamond block to players
    71.                 wait 1 second
    72.                 broadcast "{@p} &6Altın Bloklar Dağıtılıyor"
    73.                 give 192 gold block to players
    74.                 wait 1 second
    75.                 broadcast "{@p} &fDemir Bloklar Dağıtılıyor"
    76.                 give 192 iron block to players
    77.                 wait 3 second
    78.                 loop all players:
    79.                     send loop-player title "&cKüçük Event &bBitmiştir!" with subtitle "&cİyi Oyunlar!"
    80.                 delete {event}
    81.             else:
    82.                 send players title "&cNormal Event" with subtitle "&cİptal Edildi!"
    83.                 delete {event}
    84.                 set {eventdevam} to true
    85.          
    86.         if arg 1 is "normalevent":
    87.             if {event} is not set:
    88.                 set {event} to true
    89.                 loop all players:
    90.                     send loop-player title "&cNormal Event" with subtitle "&c&l%player% &bAdlı Yetkili Tarafından &cNormal Event &bBaşlatıldı!" for 5 second
    91.                 wait 5 second
    92.                 set {_seconds} to 10
    93.                 loop 10 times:
    94.                     loop all players:
    95.                         send loop-player title "&cNormal Event" with subtitle "&bSon &c%{_seconds}% &bsaniye" for 1 second
    96.                     wait 1 second
    97.                     remove 1 from {_seconds}
    98.             else:
    99.                 send "&7[&6+&7] &4Şu an bir event devam ediyor zaten."
    100.                 stop
    101.          
    102.             if {eventdevam} is true:
    103.                 wait 1 second
    104.                 broadcast "{@p} &bElmas Bloklar Dağıtılıyor"
    105.                 give 256 diamond block to players
    106.                 wait 1 second
    107.                 broadcast "{@p} &6Altın Bloklar Dağıtılıyor"
    108.                 give 256 gold block to players
    109.                 wait 1 second
    110.                 broadcast "{@p} &fDemir Bloklar Dağıtılıyor"
    111.                 give 256 iron block to players
    112.                 wait 3 second
    113.                 loop all players:
    114.                     send loop-player title "&cNormal Event &bBitmiştir!" with subtitle "&cİyi Oyunlar!"
    115.                 delete {event}
    116.             else:
    117.                 send players title "&cNormal Event" with subtitle "&cİptal Edildi!"
    118.                 delete {event}
    119.                 set {eventdevam} to true
    120.          
    121.         if arg 1 is "buyukevent":
    122.             if {event} is not set:
    123.                 set {event} to true
    124.                 loop all players:
    125.                     send loop-player title "&cBüyük Event" with subtitle "&c&l%player% &bAdlı Yetkili Tarafından &cBüyük Event &bBaşlatıldı!" for 5 second
    126.                 wait 5 second
    127.                 set {_seconds} to 10
    128.                 loop 10 times:
    129.                     loop all players:
    130.                         send loop-player title "&cBüyük Event" with subtitle "&bSon &c%{_seconds}% &bsaniye" for 1 second
    131.                     wait 1 second
    132.                     remove 1 from {_seconds}
    133.             else:
    134.                 send "&7[&6+&7] &4Şu an bir event devam ediyor zaten."
    135.                 stop
    136.          
    137.             if {eventdevam} is true:
    138.                 wait 1 second
    139.                 broadcast "{@p} &bElmas Bloklar Dağıtılıyor"
    140.                 give 320 diamond block to players
    141.                 wait 1 second
    142.                 broadcast "{@p} &6Altın Bloklar Dağıtılıyor"
    143.                 give 320 gold block to players
    144.                 wait 1 second
    145.                 broadcast "{@p} &fDemir Bloklar Dağıtılıyor"
    146.                 give 320 iron block to players
    147.                 wait 3 second
    148.                 loop all players:
    149.                     send loop-player title "&cBüyük Event &bBitmiştir!" with subtitle "&cİyi Oyunlar!"
    150.                 delete {event}
    151.             else:
    152.                 send players title "&cBüyük Event" with subtitle "&cİptal Edildi!"
    153.                 delete {event}
    154.                 set {eventdevam} to true
    155.          
    156.         if arg 1 is "otoevent":
    157.             if {event} is not set:
    158.                 set {event} to true
    159.                 loop all players:
    160.                     send loop-player title "&cOto Event" with subtitle "&c&lCONSOLE &bTarafından &cOto Event &bBaşlatıldı!" for 5 second
    161.                 wait 5 second
    162.                 set {_seconds} to 5
    163.                 loop 5 times:
    164.                     loop all players:
    165.                         send loop-player title "&cOto Event" with subtitle "&bSon &c%{_seconds}% &bsaniye" for 1 second
    166.                     wait 1 second
    167.                     remove 1 from {_seconds}
    168.             else:
    169.                 send "&7[&6+&7] &4Şu an bir event devam ediyor zaten."
    170.                 stop
    171.          
    172.             if {eventdevam} is true:
    173.                 wait 1 second
    174.                 broadcast "{@p} &bElmas Bloklar Dağıtılıyor"
    175.                 give 8 diamond block to players
    176.                 wait 1 second
    177.                 broadcast "{@p} &6Altın Bloklar Dağıtılıyor"
    178.                 give 8 gold block to players
    179.                 wait 1 second
    180.                 broadcast "{@p} &fDemir Bloklar Dağıtılıyor"
    181.                 give 8 iron block to players
    182.                 wait 3 second
    183.                 loop all players:
    184.                     send loop-player title "&cOto Event &bBitmiştir!" with subtitle "&cİyi Oyunlar!"
    185.                 delete {event}
    186.             else:
    187.                 send players title "&cOto Event" with subtitle "&cİptal Edildi!"
    188.                 delete {event}
    189.                 set {eventdevam} to true
    190.          
    191.         if arg 1 is "iptal":
    192.             if {event} is set:
    193.                 send "&a» &eBaşarılı bir şekilde Event iptal edildi." to player
    194.                 send "&a» &eNot: &cEvent sayı saymaya devam edebilir ama item vermez." to player
    195.                 set {eventdevam} to false
    196.             else:
    197.                 send "&c» &eŞu an devam eden bir event yok." to player
    198.      
    199.         if arg 1 is "fix":
    200.             send "&a» &eBaşarılı bir şekilde Event fixlendi." to player
    201.             set {eventdevam} to true
    202.             delete {event}
    203.      
    204.         if arg 1 is "help" or "yardım" or "bilgi":
    205.             send "&c&m---------&c»&7&lHelp&c«&c&m---------"
    206.             send "&c» /event help &7Event ile ilgili bilgiler verir."
    207.             send "&c» /event iptal &7Eventi iptal eder."
    208.             send "&c» /event fix &7Event bug'a girmişse fixler."
    209.             send "&c» /event &7Event yerini açar."
    210.             send "&c&m---------&c»&7&lHelp&c«&c&M---------"
    211.      
    212. every 15 minutes:
    213.     broadcast "&c» &eSkript yapımcısı &bMBB_Oyun2&e'dir."
    214.     broadcast "&c» &eGüncellemeler için &c[Lifemc Forum/Json-Menülü Event Yapma]"
    215.  
    216. every 60 minutes:
    217.     execute console command "event otoevent"
     
    Son düzenleme: 27 Kasım 2018
    Cnty_Emo bunu beğendi.
  4. OrhanReisTR35

    OrhanReisTR35 Üye Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2018
    Mesaj:
    1
    Alınan Beğeniler:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Gerçek ad:
    Orhan
    MbbOyun Skript Gayet güzel. Başarılarının devamını dilerim kanka :))
     
    mbboyun bunu beğendi.
  5. mbboyun

    mbboyun Yıldızlar anlatsa onları dinlerdim. Süper Üye Sponsor Üye Vip Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2018
    Mesaj:
    1,223
    Alınan Beğeniler:
    1,344
    Ödül Puanları:
    588
    Nick:
    MBB_Oyun2
    Yorumun için Teşekkür Ederim :D.
     
  6. mbboyun

    mbboyun Yıldızlar anlatsa onları dinlerdim. Süper Üye Sponsor Üye Vip Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2018
    Mesaj:
    1,223
    Alınan Beğeniler:
    1,344
    Ödül Puanları:
    588
    Nick:
    MBB_Oyun2
    Güncelleme.png
    ! Konu Tasarımı Güncellendi !
    Başlıklar resimli olarak yapıldı.
    Yeni başlıklar yazıldı.
    [Bilgi, Komutlar, Başlangıç, Güncellemeler, Resimler, Skript ve Uyarı]

    Güncellemeler Spoiler içine alındı.
    Tasarımı kendin görmek için Linkleri görebilmek için sitemize kayıt olmalısın.


    Not

    Şimdilik tasarımı böyle yaptım sonra değiştireceğim.
    Güncelleme.png
     
    Cnty_Emo bunu beğendi.
  7. mbboyun

    mbboyun Yıldızlar anlatsa onları dinlerdim. Süper Üye Sponsor Üye Vip Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2018
    Mesaj:
    1,223
    Alınan Beğeniler:
    1,344
    Ödül Puanları:
    588
    Nick:
    MBB_Oyun2
    3000 Görüntülenme !?
    Konu tam tamına 3000 Görüntülenme oldu!
    İstek & Önerilerde bulunursanız sevinirim. Skripte ekleyecek bir şey gelmiyor aklıma. :blob-yüzverme:
    Konuyu tekrar gözden geçirip düzeltmemi istediğiniz yerleri lütfen yorum olarak atınız.
    Konuyu beğenirseniz sevinirim.
    upload_2018-11-14_23-31-56.png
     
  8. mbboyun

    mbboyun Yıldızlar anlatsa onları dinlerdim. Süper Üye Sponsor Üye Vip Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2018
    Mesaj:
    1,223
    Alınan Beğeniler:
    1,344
    Ödül Puanları:
    588
    Nick:
    MBB_Oyun2
    V1.3 Güncellemesi
    »Eventin yapılış şeklini değiştirme [/event ayarlar]
    »Event başladığı zaman iptal etmek ister iseniz json olarak eventi iptal edebilme.
    »İptal ettikten sonra json olarak fixleyebilme.
    »Yazı renkleri değiştirildi.
    »Bazı hatalar düzeltildi.
    Linkleri görebilmek için sitemize kayıt olmalısın.
    Kod (Text):
    1. # ###################################################################################### #
    2. #                                                                                        #
    3. #  Bilgi:            Bu Skript Tamamen MBB_Oyun2'ye Aittir!                              #
    4. #  Uyarı:            Paylaşılması Yasaktır!                                              #
    5. #  Skript Sürümü:    Json-Menülü Event Yapma Skripti V1.3                                #
    6. #  Skript Detayı:    www.lifemcserver.com/forum/konular/json-menulu-event-skripti.1758/  #
    7. #                                                                                        #
    8. # ###################################################################################### #
    9. options:              
    10.     p: &b&L»
    11.     sunucu: &b&k.&5&L Life&a&LMC &b&k.
    12.     skript: &bJson-Menülü Event Yapma Skripti
    13.     sürüm: &eSürüm: &cv1.3
    14.  
    15. on load:
    16.     set {eventdevam} to true
    17.     delete {event}
    18.        
    19. command /event [<text>] [<text>]:
    20.     permission:event.admin
    21.     permission message:&7[&6+&7] &4Bunun için yetkin yok.
    22.     trigger:
    23.         if arg 1 is not set:
    24.             if arg 2 is not set:
    25.  
    26.                 if {ilk} is false:
    27.                     send json of "&a» &eEventi kendinize göre ayarlamak için &c/event ayarlar &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &cTıkla" run "/event ayarlar" to player
    28.                
    29.                 if {json} is true:
    30.                     send "&b&m=========&6&lEvent&b&m========="
    31.                     send json of "               &aKüçük Event           " tooltip "&b» &cTıkla" run "/event kucukevent" to player
    32.                     send " " to player
    33.                     send json of "               &bNormal Event          " tooltip "&b» &cTıkla" run "/event normalevent" to player
    34.                     send " " to player
    35.                     send json of "               &dBüyük Event           " tooltip "&b» &cTıkla" run "/event buyukevent" to player
    36.                     send " " to player
    37.                     send json of "               &6Oto Event             " tooltip "&b» &cTıkla" run "/event otoevent" to player
    38.                     send " " to player
    39.                     send json of "               &cAyarlar               " tooltip "&b» &cTıkla" run "/event ayarlar" to player
    40.                     send "&b&m=========&6&lEvent&b&m========="
    41.                
    42.                 if {menü} is true:
    43.                     open chest with 1 rows named "&b&lEvent" to player
    44.                     wait 3 tick
    45.                     format slot 0 of player with nether star named "{@skript}" with lore "{@sürüm}" to be unstealable
    46.                     format slot 1 of player with diamond named "&a&lKüçük Event" with lore "&b» &cTıkla" to close then run [execute player command "event kucukevent"]
    47.                     format slot 3 of player with diamond ore named "&b&lNormal Event" with lore "&b» &cTıkla" to close then run [execute player command "event normalevent"]
    48.                     format slot 2 of player with glass pane named "{@sunucu}" to be unstealable
    49.                     format slot 5 of player with diamond block named "&d&lBüyük Event" with lore "&b» &cTıkla" to close then run [execute player command "event buyukevent"]
    50.                     format slot 4 of player with glass pane named "{@sunucu}" to be unstealable
    51.                     format slot 7 of player with gold ingot named "&6&lOto Event" with lore "&b» &cTıkla" to close then run [execute player command "event otoevent"]
    52.                     format slot 6 of player with glass pane named "{@sunucu}" to be unstealable
    53.                     format slot 8 of player with redstone block named "&c&lAyarlar" with lore "&b» &cBas ve Ayarlara Git." to run [execute player command "event ayarlar"]
    54.                     wait 1 tick
    55.                     stop
    56.            
    57.         if arg 1 is "ayarlar":
    58.             if arg 2 is not set:
    59.                 open chest with 1 rows named "&b&lEvent &c&lAyarlar" to player
    60.                 wait 3 tick
    61.                 format slot 0 of player with nether star named "{@skript}" with lore "{@sürüm}" to be unstealable
    62.                 format slot 2 of player with emerald block named "&aJson Event Mod" with lore "&a» &cBas ve &aJson Event Mod&ca Gir." to close then run [execute player command "event ayarlar json"]
    63.                 format slot 4 of player with paper named "&b&k.&b Bilgi &b&K." with lore "&b» &c&aJson Event Mod&ca basarsanız event json olarak çalışır.||&b» &c&6Menülü Event Mod&ca basarsanız event menülü olarak çalışır.||&b» &cİstediğiniz her an bu ayarı değiştirebilirsiniz." to be unstealable
    64.                 format slot 6 of player with diamond block named "&6Menülü Event Mod" with lore "&b» &cBas ve &6Menülü Event Mod&ca Gir." to close then run [execute player command "event ayarlar menü"]
    65.                 format slot 8 of player with redstone block named "&cAyarları Sıfırla" with lore "&b» &cBas ve Ayarları Sıfırla." to close then run [execute player command "event ayarlar sıfırla"]
    66.                 wait 1 tick
    67.                 stop
    68.                
    69.             if arg 2 is "json":
    70.                 set {json} to true
    71.                 send "&a» &eBaşarılı bir şekilde event şekliniz &ajson &eolarak seçildi." to player
    72.                 send json of "&a» &eEvent yapma şeklini tekrar değiştirmek için &c/event ayarlar &eyazınız. &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &cTıkla" run "/event ayarlar" to player
    73.                 set {menü} to false
    74.                 set {ilk} to true
    75.                
    76.             if arg 2 is "menü":
    77.                 set {menü} to true
    78.                 send "&a» &eBaşarılı bir şekilde event şekliniz &6menü &eolarak seçildi." to player
    79.                 send json of "&a» &eEvent yapma şeklini tekrar değiştirmek için &c/event ayarlar &eyazınız. &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &cTıkla" run "/event ayarlar" to player
    80.                 set {json} to false
    81.                 set {ilk} to true
    82.                
    83.             if arg 2 is "sıfırla":
    84.                 set {ilk} to false
    85.                 set {json} to false
    86.                 set {menü} to false
    87.                 send "&a» &eBaşarılı bir şekilde event şekliniz sıfırlandı." to player
    88.                 send json of "&a» &eEvent yapma şeklini değiştirmek için &c/event ayarlar &eyazınız. &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &cTıkla" run "/event ayarlar" to player
    89.        
    90.         if arg 1 is "iptal":
    91.             if arg 2 is not set:
    92.                 if {event} is set:
    93.                     send "&a» &eBaşarılı bir şekilde Event iptal edildi." to player
    94.                     send "&a» &eNot: &cEvent sayı saymaya devam edebilir ama item vermez." to player
    95.                     send json of "&a» &eEventi fixlemek için &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &cTıkla" run "/event fix" to player
    96.                     set {eventdevam} to false
    97.                 else:
    98.                     send "&c» &eŞu an devam eden bir event yok." to player
    99.        
    100.         if arg 1 is "fix":
    101.             if arg 2 is not set:
    102.                 send "&a» &eBaşarılı bir şekilde Event fixlendi." to player
    103.                 set {eventdevam} to true
    104.                 delete {event}
    105.        
    106.         if arg 1 is "help", "yardım", "bilgi" or "yardim":
    107.             if arg 2 is not set:
    108.                 send "&c&m---------&c»&7&lHelp&c«&c&m---------"
    109.                 send "&4» &c/event ayarlar &7Eventi kendinize göre ayarlar."
    110.                 send "&8» &c/event yardım &7Event ile ilgili bilgiler verir."
    111.                 send "&4» &c/event iptal &7Eventi iptal eder."
    112.                 send "&8» &c/event fix &7Event bug'a girmişse fixler."
    113.                 send "&4» &c/event &7Event yerini açar."
    114.                 send "&c&m---------&c»&7&lHelp&c«&c&M---------"
    115.  
    116.         if arg 1 is "kucukevent":
    117.             if arg 2 is not set:
    118.                 if {event} is not set:
    119.                     set {event} to true
    120.                     send json of "&c» &eEventi iptal etmek için &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &cTıkla" run "/event iptal" to player
    121.                     loop all players:
    122.                         send loop-player title "&cKüçük Event" with subtitle "&c&l%player% &bAdlı Yetkili Tarafından &cKüçük Event &bBaşlatıldı!" for 5 second
    123.                     wait 5 second
    124.                     set {_seconds} to 10
    125.                     loop 10 times:
    126.                         loop all players:
    127.                             send loop-player title "&cKüçük Event" with subtitle "&bSon &c%{_seconds}% &bsaniye" for 1 second
    128.                         wait 1 second
    129.                         remove 1 from {_seconds}
    130.                 else:
    131.                     send "&7[&6+&7] &4Şu an bir event devam ediyor zaten."
    132.                     send json of "&c» &eHata ise &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &cTıkla" run "/event fix" to player
    133.                     stop
    134.                
    135.                 if {eventdevam} is true:
    136.                     wait 1 second
    137.                     broadcast "{@p} &bElmas Bloklar Dağıtılıyor"
    138.                     give 192 diamond block to players
    139.                     wait 1 second
    140.                     broadcast "{@p} &6Altın Bloklar Dağıtılıyor"
    141.                     give 192 gold block to players
    142.                     wait 1 second
    143.                     broadcast "{@p} &fDemir Bloklar Dağıtılıyor"
    144.                     give 192 iron block to players
    145.                     wait 3 second
    146.                     loop all players:
    147.                         send loop-player title "&cKüçük Event &bBitmiştir!" with subtitle "&cİyi Oyunlar!"
    148.                     delete {event}
    149.                 else:
    150.                     send players title "&cNormal Event" with subtitle "&cİptal Edildi!"
    151.                     delete {event}
    152.                     set {eventdevam} to true
    153.            
    154.         if arg 1 is "normalevent":
    155.             if arg 2 is not set:
    156.                 if {event} is not set:
    157.                     set {event} to true
    158.                     send json of "&c» &eEventi iptal etmek için &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &cTıkla" run "/event iptal" to player
    159.                     loop all players:
    160.                         send loop-player title "&cNormal Event" with subtitle "&c&l%player% &bAdlı Yetkili Tarafından &cNormal Event &bBaşlatıldı!" for 5 second
    161.                     wait 5 second
    162.                     set {_seconds} to 10
    163.                     loop 10 times:
    164.                         loop all players:
    165.                             send loop-player title "&cNormal Event" with subtitle "&bSon &c%{_seconds}% &bsaniye" for 1 second
    166.                         wait 1 second
    167.                         remove 1 from {_seconds}
    168.                 else:
    169.                     send "&7[&6+&7] &4Şu an bir event devam ediyor zaten."
    170.                     send json of "&c» &eHata ise &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &cTıkla" run "/event fix" to player
    171.                     stop
    172.                
    173.                 if {eventdevam} is true:
    174.                     wait 1 second
    175.                     broadcast "{@p} &bElmas Bloklar Dağıtılıyor"
    176.                     give 256 diamond block to players
    177.                     wait 1 second
    178.                     broadcast "{@p} &6Altın Bloklar Dağıtılıyor"
    179.                     give 256 gold block to players
    180.                     wait 1 second
    181.                     broadcast "{@p} &fDemir Bloklar Dağıtılıyor"
    182.                     give 256 iron block to players
    183.                     wait 3 second
    184.                     loop all players:
    185.                         send loop-player title "&cNormal Event &bBitmiştir!" with subtitle "&cİyi Oyunlar!"
    186.                     delete {event}
    187.                 else:
    188.                     send players title "&cNormal Event" with subtitle "&cİptal Edildi!"
    189.                     delete {event}
    190.                     set {eventdevam} to true
    191.            
    192.         if arg 1 is "buyukevent":
    193.             if arg 2 is not set:
    194.                 if {event} is not set:
    195.                     set {event} to true
    196.                     send json of "&c» &eEventi iptal etmek için &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &cTıkla" run "/event iptal" to player
    197.                     loop all players:
    198.                         send loop-player title "&cBüyük Event" with subtitle "&c&l%player% &bAdlı Yetkili Tarafından &cBüyük Event &bBaşlatıldı!" for 5 second
    199.                     wait 5 second
    200.                     set {_seconds} to 10
    201.                     loop 10 times:
    202.                         loop all players:
    203.                             send loop-player title "&cBüyük Event" with subtitle "&bSon &c%{_seconds}% &bsaniye" for 1 second
    204.                         wait 1 second
    205.                         remove 1 from {_seconds}
    206.                 else:
    207.                     send "&7[&6+&7] &4Şu an bir event devam ediyor zaten."
    208.                     send json of "&c» &eHata ise &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &cTıkla" run "/event fix" to player
    209.                     stop
    210.                
    211.                 if {eventdevam} is true:
    212.                     wait 1 second
    213.                     broadcast "{@p} &bElmas Bloklar Dağıtılıyor"
    214.                     give 320 diamond block to players
    215.                     wait 1 second
    216.                     broadcast "{@p} &6Altın Bloklar Dağıtılıyor"
    217.                     give 320 gold block to players
    218.                     wait 1 second
    219.                     broadcast "{@p} &fDemir Bloklar Dağıtılıyor"
    220.                     give 320 iron block to players
    221.                     wait 3 second
    222.                     loop all players:
    223.                         send loop-player title "&cBüyük Event &bBitmiştir!" with subtitle "&cİyi Oyunlar!"
    224.                     delete {event}
    225.                 else:
    226.                     send players title "&cBüyük Event" with subtitle "&cİptal Edildi!"
    227.                     delete {event}
    228.                     set {eventdevam} to true
    229.            
    230.         if arg 1 is "otoevent":
    231.             if arg 2 is not set:
    232.                 if {event} is not set:
    233.                     set {event} to true
    234.                     send json of "&c» &eEventi iptal etmek için &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &cTıkla" run "/event iptal" to player
    235.                     loop all players:
    236.                         send loop-player title "&cOto Event" with subtitle "&c&lCONSOLE &bTarafından &cOto Event &bBaşlatıldı!" for 5 second
    237.                     wait 5 second
    238.                     set {_seconds} to 5
    239.                     loop 5 times:
    240.                         loop all players:
    241.                             send loop-player title "&cOto Event" with subtitle "&bSon &c%{_seconds}% &bsaniye" for 1 second
    242.                         wait 1 second
    243.                         remove 1 from {_seconds}
    244.                 else:
    245.                     send "&7[&6+&7] &4Şu an bir event devam ediyor zaten."
    246.                     send json of "&c» &eHata ise &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &cTıkla" run "/event fix" to player
    247.                     stop
    248.                
    249.                 if {eventdevam} is true:
    250.                     wait 1 second
    251.                     broadcast "{@p} &bElmas Bloklar Dağıtılıyor"
    252.                     give 8 diamond block to players
    253.                     wait 1 second
    254.                     broadcast "{@p} &6Altın Bloklar Dağıtılıyor"
    255.                     give 8 gold block to players
    256.                     wait 1 second
    257.                     broadcast "{@p} &fDemir Bloklar Dağıtılıyor"
    258.                     give 8 iron block to players
    259.                     wait 3 second
    260.                     loop all players:
    261.                         send loop-player title "&cOto Event &bBitmiştir!" with subtitle "&cİyi Oyunlar!"
    262.                     delete {event}
    263.                 else:
    264.                     send players title "&cOto Event" with subtitle "&cİptal Edildi!"
    265.                     delete {event}
    266.                     set {eventdevam} to true
    267.  
    268. every 15 minutes:
    269.     broadcast "&c» &eSkript yapımcısı &bMBB_Oyun2&e'dir."
    270.     broadcast "&c» &eGüncellemeler için &c[Lifemc Forum/Json-Menülü Event Yapma]"
    271.  
    272. every 60 minutes:
    273.     execute console command "event otoevent"
     
    Son düzenleme: 28 Kasım 2018
    Cnty_Emo bunu beğendi.
  9. HzYasuo

    HzYasuo Üye Üye

    Katılım:
    8 Mart 2018
    Mesaj:
    206
    Alınan Beğeniler:
    73
    Ödül Puanları:
    243
    Nick:
    HzYasuo
    Gerçek ad:
    Doğaner
    birşey anlamadım ama çok güzel olmuş. Detaylı anlatmışsın
     
    mbboyun bunu beğendi.
  10. mbboyun

    mbboyun Yıldızlar anlatsa onları dinlerdim. Süper Üye Sponsor Üye Vip Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2018
    Mesaj:
    1,223
    Alınan Beğeniler:
    1,344
    Ödül Puanları:
    588
    Nick:
    MBB_Oyun2
    Teşekkürler
     
  11. mbboyun

    mbboyun Yıldızlar anlatsa onları dinlerdim. Süper Üye Sponsor Üye Vip Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2018
    Mesaj:
    1,223
    Alınan Beğeniler:
    1,344
    Ödül Puanları:
    588
    Nick:
    MBB_Oyun2
    V1.3.1 Güncellemesi
    »Eventin adını oyunun içinden değiştirebilirsiniz. [/event ayarlar]
    »/event ayarlar'a daha çok özellik eklendi.
    »Tüm ayarları sıfırlama eklendi [/event ayarlar sıfırla]
    »Kurulum rehberi eklendi.
    »Yazı renkleri değiştirildi.
    »Önerilen Ayarlar eklendi.
    Linkleri görebilmek için sitemize kayıt olmalısın.


    Hastebin
    Linkleri görebilmek için sitemize kayıt olmalısın.


    Skript
    Kod (Text):
    1. #                             __  __ ____   ____                             #
    2. #                            |  \/  | __ ) | __ )                            #
    3. #                            | |\/| |  _ \ |  _ \                            #
    4. #                            | |  | | |_) || |_) |                           #
    5. #                            |_|  |_|____/ |____/                            #
    6. #                                                                            #
    7. # ########################################################################## #
    8. #                                                                            #
    9. #  Bilgi:            Bu Skript Tamamen MBB_Oyun2'ye Aittir!                  #
    10. #  Uyarı:            Paylaşılması Yasaktır!                                  #
    11. #  Skript Sürümü:    Json-Menülü Event Yapma Skripti V1.3.1                  #
    12. #  Skript Detayı:    www.lifemcserver.com/forum/konular/event-skripti.1758/  #
    13. #                                                                            #
    14. # ########################################################################## #
    15.  
    16. options:            
    17.     sunucu: &b&k.&5&L Life&a&LMC &b&k.
    18.     skript: &bJson-Menülü Event Yapma Skripti
    19.     sürüm: &eSürüm: &cv1.3.1
    20.  
    21. on load:
    22.     set {eventdevam} to true
    23.     delete {event}
    24.      
    25. command /event [<text>] [<text>]:
    26.     permission:event.admin
    27.     permission message:&7[&6+&7] &4Bunun için yetkin yok.
    28.     trigger:
    29.         if arg 1 is not set:
    30.             if arg 2 is not set:
    31.  
    32.                 if {ilk} is false:
    33.                     send " " to player
    34.                     send "                              &c- &4! &aKurulum Rehberi &4! &c-" to player
    35.                     send "&4» &710 Saniye sonra açılacak menüden ayarlarınızı yapabilirsiniz." to player
    36.                     send "&8» &7Ayarları yapmaya üşenir iseniz &bÖnerilen Ayarlar&7a basabilirsiniz." to player
    37.                     send "&4» &7Ayarları her an değiştirmek için &c/event ayarlar &7yazabilirsiniz." to player
    38.                     send "&8» &7Eventin adları otomatik olarak seçilir kendiniz değiştirebilirsiniz." to player
    39.                     send "&4» &7Detaylı rehber için; &chttps://www.lifemcserver.com/forum/konular/event.1758/" to player
    40.                     send "                              &c- &4! &aKurulum Rehberi &4! &c-" to player
    41.                     send " " to player
    42.                     wait 10 seconds
    43.                     set {event1} to "Sky"
    44.                     set {event2} to "Özel"
    45.                     set {event3} to "Nadir"
    46.                     execute player command "/event ayarlar"
    47.  
    48.                 if {json} is true:
    49.                     send "&b&m=========&6&lEvent&b&m========="
    50.                     send json of "               &a%{event1}% Event           " tooltip "&b» &eTıkla" run "/event event1" to player
    51.                     send " " to player
    52.                     send json of "               &b%{event2}% Event          " tooltip "&b» &eTıkla" run "/event event2" to player
    53.                     send " " to player
    54.                     send json of "               &d%{event3}% Event           " tooltip "&b» &eTıkla" run "/event event3" to player
    55.                     send " " to player
    56.                     send json of "               &6Oto Event             " tooltip "&b» &eTıkla" run "/event otoevent" to player
    57.                     send " " to player
    58.                     send json of "               &cAyarlar               " tooltip "&b» &eTıkla" run "/event ayarlar" to player
    59.                     send "&b&m=========&6&lEvent&b&m========="
    60.              
    61.                 if {menü} is true:
    62.                     open chest with 3 rows named "&b&lEvent" to player
    63.                     wait 3 tick
    64.                     format slot 18 of player with nether star named "{@skript}" with lore "{@sürüm}" to be unstealable
    65.                     format slot 10 of player with diamond named "&a&l%{event1}% Event" with lore "&b» &eTıkla" to close then run [execute player command "event event1"]
    66.                     format slot 12 of player with diamond ore named "&b&l%{event2}% Event" with lore "&b» &eTıkla" to close then run [execute player command "event event2"]
    67.                     format slot 14 of player with diamond block named "&d&l%{event3}% Event" with lore "&b» &eTıkla" to close then run [execute player command "event event3"]
    68.                     format slot 16 of player with gold ingot named "&6&lOto Event" with lore "&b» &eTıkla" to close then run [execute player command "event otoevent"]
    69.                     format slot 26 of player with command block named "&c&lAyarlar" with lore "&b» &eBas ve Ayarlara Git." to run [execute player command "event ayarlar"]
    70.                     wait 1 tick
    71.                     stop
    72.  
    73.         if arg 1 is "ayarlar":
    74.             if arg 2 is not set:
    75.                 open chest with 3 rows named "&b&lEvent &c&lAyarlar" to player
    76.                 wait 3 tick
    77.                 format slot 4 of player with beacon named "&b&lÖnerilen Ayarlar" with lore "&b» &eBas ve Önerilen ayarları seç." to close then run [execute player command "event ayarlar önerilen"]
    78.                 format slot 18 of player with nether star named "{@skript}" with lore "{@sürüm}" to be unstealable
    79.                 format slot 11 of player with emerald block named "&a&lMod Değiştirme" with lore "&a» &eMod değiştirmek için tıkla." to run [execute player command "event ayarlar mod"]
    80.                 format slot 13 of player with paper named "&b&lBilgi" with lore "&b» &eBurdan event yapma şeklini değiştirebilirsiniz.||&b» &eEvent adlarını değiştirebilir, silebilirsiniz.||&b» &eDirek Önerilen Ayarları seçebilirsiniz." to be unstealable
    81.                 format slot 15 of player with green wool named "&b&lEvent Ad Değiştirme" with lore "&a» &eEvent Adı değiştirmek için tıkla." to run [execute player command "event ayarlar eventadı"]
    82.                 format slot 22 of player with redstone named "&cAyarları Sıfırla" with lore "&b» &eBas ve Ayarları Sıfırla." to close then run [execute player command "event ayarlar sıfırla"]
    83.                 format slot 26 of player with redstone block named "&cGeri Dön!" with lore "&b» &eBas ve Evente geri dön." to run [execute player command "event"]
    84.                 wait 1 tick
    85.                 stop
    86.          
    87.             if arg 2 is "önerilen":
    88.                 set {menü} to true
    89.                 set {json} to false
    90.                 set {ilk} to true
    91.                 set {event1} to "Sky"
    92.                 set {event2} to "Özel"
    93.                 set {event3} to "Nadir"
    94.                 send "&a» &eÖnerilen Ayarlara geçilmiştir." to player
    95.                 send "&a» &eKendi ayarlarınızı yapmak istiyor iseniz &c/event ayarlar &eyazınız."
    96.              
    97.              
    98.             if arg 2 is "event1":
    99.                 if {eventgir1::%player%} is not set:
    100.                     set {eventgir1::%player%} to true
    101.                     send ""
    102.                     send "&eLütfen sohbete 1. eventin adını girin!"
    103.                     send "&eSakın yazacağınız eventin sonuna &bEvent &eeklemeyin."
    104.                     send "Nedeni ise kendisi otomatik olarak koyuyor zaten."
    105.                     send "&eİptal etmek için '&c-&e' yazınız."
    106.                     send ""
    107.                 else:
    108.                     send "&eİptal etmek için sohbete '&c-&e' yazın."
    109.                     stop
    110.          
    111.             if arg 2 is "event2":
    112.                 if {eventgir2::%player%} is not set:
    113.                     set {eventgir2::%player%} to true
    114.                     send ""
    115.                     send "&eLütfen sohbete 2. eventin adını girin!"
    116.                     send "&eİptal etmek için '&c-&e' yazınız."
    117.                     send ""
    118.                 else:
    119.                     send "&eİptal etmek için sohbete '&c-&e' yazın."
    120.                     stop
    121.              
    122.             if arg 2 is "event3":
    123.                 if {eventgir3::%player%} is not set:
    124.                     set {eventgir3::%player%} to true
    125.                     send ""
    126.                     send "&eLütfen sohbete 3. eventin adını girin!"
    127.                     send "&eİptal etmek için '&c-&e' yazınız."
    128.                     send ""
    129.                 else:
    130.                     send "&eİptal etmek için sohbete '&c-&e' yazın."
    131.                     stop
    132.              
    133.             if arg 2 is "mod":
    134.                 open chest with 3 rows named "&b&lEvent &c&lMod" to player
    135.                 wait 3 tick
    136.                 format slot 18 of player with nether star named "{@skript}" with lore "{@sürüm}" to be unstealable
    137.                 format slot 11 of player with emerald block named "&aJson Event Mod" with lore "&a» &eBas ve &aJson Event Mod&ea Gir." to close then run [execute player command "event ayarlar json"]
    138.                 format slot 13 of player with paper named "&b&k.&b Bilgi &b&K." with lore "&b» &e&aJson Event Mod&ea basarsanız event json olarak çalışır.||&b» &e&6Menülü Event Mod&ea basarsanız event menülü olarak çalışır.||&b» &eİstediğiniz her an bu ayarı değiştirebilirsiniz." to be unstealable
    139.                 format slot 15 of player with diamond block named "&6Menülü Event Mod" with lore "&b» &eBas ve &6Menülü Event Mod&ea Gir." to close then run [execute player command "event ayarlar menü"]
    140.                 format slot 22 of player with redstone named "&cMod Ayarlarını Sıfırla" with lore "&b» &eBas ve Ayarları Sıfırla." to close then run [execute player command "event ayarlar modsıfırla"]
    141.                 format slot 26 of player with redstone block named "&cGeri Dön!" with lore "&b» &eBas ve Ayarlara geri dön." to run [execute player command "event ayarlar"]
    142.                 wait 1 tick
    143.                 stop
    144.              
    145.             if arg 2 is "eventadı":
    146.                 open chest with 3 rows named "&b&lEvent &c&lAdı Değiştirme" to player
    147.                 wait 3 tick
    148.                 format slot 18 of player with nether star named "{@skript}" with lore "{@sürüm}" to be unstealable
    149.                 format slot 11 of player with diamond named "&a%{event1}% Event" with lore "&b» &eTıklayarak &a%{event1}% Event&ein adını ayarlayabilirsin." to close then run [execute player command "event ayarlar event1"]
    150.                 format slot 13 of player with diamond ore named "&b%{event2}% Event" with lore "&b» &eTıklayarak &b%{event2}% Event&ein adını ayarlayabilirsin." to close then run [execute player command "event ayarlar event2"]
    151.                 format slot 15 of player with diamond block named "&d%{event3}% Event" with lore "&b» &eTıklayarak &d%{event3}% Event&ein adını ayarlayabilirsin." to close then run [execute player command "event ayarlar event3"]
    152.                 format slot 22 of player with redstone named "&cEvent Adlarını Sıfırla" with lore "&b» &eBas ve Ayarları Sıfırla." to close then run [execute player command "event ayarlar eventadısıfırla"]
    153.                 format slot 26 of player with redstone block named "&cGeri Dön!" with lore "&b» &eBas ve Ayarlara geri dön." to run [execute player command "event ayarlar"]
    154.                 wait 1 tick
    155.                 stop
    156.              
    157.             if arg 2 is "json":
    158.                 set {json} to true
    159.                 send "&a» &eBaşarılı bir şekilde event şekliniz &ajson &eolarak seçildi." to player
    160.                 send "&a» &eEvent yapmak için &c/event" to player
    161.                 send json of "&a» &eEvent yapma şeklini tekrar değiştirmek için &c/event ayarlar &eyazınız. &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event ayarlar" to player
    162.                 set {menü} to false
    163.                 set {ilk} to true
    164.              
    165.             if arg 2 is "menü":
    166.                 set {menü} to true
    167.                 send "&a» &eBaşarılı bir şekilde event şekliniz &6menü &eolarak seçildi." to player
    168.                 send "&a» &eEvent yapmak için &c/event" to player
    169.                 send json of "&a» &eEvent yapma şeklini tekrar değiştirmek için &c/event ayarlar &eyazınız. &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event ayarlar" to player
    170.                 set {json} to false
    171.                 set {ilk} to true
    172.              
    173.             if arg 2 is "sıfırla":
    174.                 set {ilk} to false
    175.                 set {json} to false
    176.                 set {menü} to false
    177.                 delete {event1}
    178.                 delete {event2}
    179.                 delete {event3}
    180.                 send "&a» &eBaşarılı bir şekilde tüm event ayarlarınız sıfırlandı." to player
    181.                 send "&a» &eTüm ayarları yapmak için &c/event ayarlar" to player
    182.              
    183.             if arg 2 is "jsonsıfırla":
    184.                 set {ilk} to false
    185.                 set {json} to false
    186.                 set {menü} to false
    187.                 send "&a» &eBaşarılı bir şekilde event şekliniz sıfırlandı." to player
    188.                 send json of "&a» &eEvent yapma şeklini değiştirmek için &c/event ayarlar &eyazınız. &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event ayarlar" to player
    189.              
    190.             if arg 2 is "eventadısıfırla":
    191.                 delete {event1}
    192.                 delete {event2}
    193.                 delete {event3}
    194.                 send "&a» &eBaşarılı bir şekilde event adlarınız sıfırlandı." to player
    195.                 send "&a» &eEvent adını değiştirmek için &c/event ayarlar" to player
    196.              
    197.         if arg 1 is "iptal":
    198.             if arg 2 is not set:
    199.                 if {event} is set:
    200.                     send "&a» &eBaşarılı bir şekilde Event iptal edildi." to player
    201.                     send "&a» &eNot: &cEvent sayı saymaya devam edebilir ama item vermez." to player
    202.                     send json of "&a» &eEventi fixlemek için &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event fix" to player
    203.                     set {eventdevam} to false
    204.                 else:
    205.                     send "&c» &eŞu an devam eden bir event yok." to player
    206.      
    207.         if arg 1 is "fix":
    208.             if arg 2 is not set:
    209.                 send "&a» &eBaşarılı bir şekilde Event fixlendi." to player
    210.                 set {eventdevam} to true
    211.                 delete {event}
    212.      
    213.         if arg 1 is "help", "yardım", "bilgi" or "yardim":
    214.             if arg 2 is not set:
    215.                 send "&c&m---------&c»&7&lHelp&c«&c&m---------"
    216.                 send "&4» &c/event ayarlar &7Eventi kendinize göre ayarlar."
    217.                 send "&8» &c/event yardım &7Event ile ilgili bilgiler verir."
    218.                 send "&4» &c/event iptal &7Eventi iptal eder."
    219.                 send "&8» &c/event fix &7Event bug'a girmişse fixler."
    220.                 send "&4» &c/event &7Event yerini açar."
    221.                 send "&c&m---------&c»&7&lHelp&c«&c&M---------"
    222.  
    223.         if arg 1 is "event1":
    224.             if arg 2 is not set:
    225.                 if {event} is not set:
    226.                     set {event} to true
    227.                     send json of "&c» &eEventi iptal etmek için &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event iptal" to player
    228.                     loop all players:
    229.                         send loop-player title "&c%{event1}% Event" with subtitle "&c&l%player% &bAdlı Yetkili Tarafından &c%{event1}% Event &bBaşlatıldı!" for 5 second
    230.                     wait 5 second
    231.                     set {_seconds} to 10
    232.                     loop 10 times:
    233.                         loop all players:
    234.                             send loop-player title "&c%{event1}% Event" with subtitle "&bSon &c%{_seconds}% &bsaniye" for 1 second
    235.                         wait 1 second
    236.                         remove 1 from {_seconds}
    237.                 else:
    238.                     send "&7[&6+&7] &4Şu an bir event devam ediyor zaten."
    239.                     send json of "&c» &eHata ise &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event fix" to player
    240.                     stop
    241.              
    242.                 if {eventdevam} is true:
    243.                     wait 1 second
    244.                     broadcast "&b» &bElmas Bloklar Dağıtılıyor"
    245.                     give 192 diamond block to players
    246.                     wait 1 second
    247.                     broadcast "&b» &6Altın Bloklar Dağıtılıyor"
    248.                     give 192 gold block to players
    249.                     wait 1 second
    250.                     broadcast "&b» &fDemir Bloklar Dağıtılıyor"
    251.                     give 192 iron block to players
    252.                     wait 3 second
    253.                     loop all players:
    254.                         send loop-player title "&c%{event1}% Event &bBitmiştir!" with subtitle "&cİyi Oyunlar!"
    255.                     delete {event}
    256.                 else:
    257.                     send players title "&c%{event1}% Event" with subtitle "&cİptal Edildi!"
    258.                     delete {event}
    259.                     set {eventdevam} to true
    260.          
    261.         if arg 1 is "event2":
    262.             if arg 2 is not set:
    263.                 if {event} is not set:
    264.                     set {event} to true
    265.                     send json of "&c» &eEventi iptal etmek için &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event iptal" to player
    266.                     loop all players:
    267.                         send loop-player title "&c%{event2}% Event" with subtitle "&c&l%player% &bAdlı Yetkili Tarafından &c%{event2}% Event &bBaşlatıldı!" for 5 second
    268.                     wait 5 second
    269.                     set {_seconds} to 10
    270.                     loop 10 times:
    271.                         loop all players:
    272.                             send loop-player title "&c%{event2}% Event" with subtitle "&bSon &c%{_seconds}% &bsaniye" for 1 second
    273.                         wait 1 second
    274.                         remove 1 from {_seconds}
    275.                 else:
    276.                     send "&7[&6+&7] &4Şu an bir event devam ediyor zaten."
    277.                     send json of "&c» &eHata ise &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event fix" to player
    278.                     stop
    279.              
    280.                 if {eventdevam} is true:
    281.                     wait 1 second
    282.                     broadcast "&b» &bElmas Bloklar Dağıtılıyor"
    283.                     give 256 diamond block to players
    284.                     wait 1 second
    285.                     broadcast "&b» &6Altın Bloklar Dağıtılıyor"
    286.                     give 256 gold block to players
    287.                     wait 1 second
    288.                     broadcast "&b» &fDemir Bloklar Dağıtılıyor"
    289.                     give 256 iron block to players
    290.                     wait 3 second
    291.                     loop all players:
    292.                         send loop-player title "&c%{event2}% Event &bBitmiştir!" with subtitle "&cİyi Oyunlar!"
    293.                     delete {event}
    294.                 else:
    295.                     send players title "&c%{event2}% Event" with subtitle "&cİptal Edildi!"
    296.                     delete {event}
    297.                     set {eventdevam} to true
    298.          
    299.         if arg 1 is "event3":
    300.             if arg 2 is not set:
    301.                 if {event} is not set:
    302.                     set {event} to true
    303.                     send json of "&c» &eEventi iptal etmek için &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event iptal" to player
    304.                     loop all players:
    305.                         send loop-player title "&c%{event3}% Event" with subtitle "&c&l%player% &bAdlı Yetkili Tarafından &c%{event3}% Event &bBaşlatıldı!" for 5 second
    306.                     wait 5 second
    307.                     set {_seconds} to 10
    308.                     loop 10 times:
    309.                         loop all players:
    310.                             send loop-player title "&c%{event3}% Event" with subtitle "&bSon &c%{_seconds}% &bsaniye" for 1 second
    311.                         wait 1 second
    312.                         remove 1 from {_seconds}
    313.                 else:
    314.                     send "&7[&6+&7] &4Şu an bir event devam ediyor zaten."
    315.                     send json of "&c» &eHata ise &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event fix" to player
    316.                     stop
    317.              
    318.                 if {eventdevam} is true:
    319.                     wait 1 second
    320.                     broadcast "&b» &bElmas Bloklar Dağıtılıyor"
    321.                     give 320 diamond block to players
    322.                     wait 1 second
    323.                     broadcast "&b» &6Altın Bloklar Dağıtılıyor"
    324.                     give 320 gold block to players
    325.                     wait 1 second
    326.                     broadcast "&b» &fDemir Bloklar Dağıtılıyor"
    327.                     give 320 iron block to players
    328.                     wait 3 second
    329.                     loop all players:
    330.                         send loop-player title "&c%{event3}% Event &bBitmiştir!" with subtitle "&cİyi Oyunlar!"
    331.                     delete {event}
    332.                 else:
    333.                     send players title "&c%{event3}% Event" with subtitle "&cİptal Edildi!"
    334.                     delete {event}
    335.                     set {eventdevam} to true
    336.          
    337.         if arg 1 is "otoevent":
    338.             if arg 2 is not set:
    339.                 if {event} is not set:
    340.                     set {event} to true
    341.                     send json of "&c» &eEventi iptal etmek için &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event iptal" to player
    342.                     loop all players:
    343.                         send loop-player title "&cOto Event" with subtitle "&c&lCONSOLE &bTarafından &cOto Event &bBaşlatıldı!" for 5 second
    344.                     wait 5 second
    345.                     set {_seconds} to 5
    346.                     loop 5 times:
    347.                         loop all players:
    348.                             send loop-player title "&cOto Event" with subtitle "&bSon &c%{_seconds}% &bsaniye" for 1 second
    349.                         wait 1 second
    350.                         remove 1 from {_seconds}
    351.                 else:
    352.                     send "&7[&6+&7] &4Şu an bir event devam ediyor zaten."
    353.                     send json of "&c» &eHata ise &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event fix" to player
    354.                     stop
    355.              
    356.                 if {eventdevam} is true:
    357.                     wait 1 second
    358.                     broadcast "&b» &bElmas Bloklar Dağıtılıyor"
    359.                     give 8 diamond block to players
    360.                     wait 1 second
    361.                     broadcast "&b» &6Altın Bloklar Dağıtılıyor"
    362.                     give 8 gold block to players
    363.                     wait 1 second
    364.                     broadcast "&b» &fDemir Bloklar Dağıtılıyor"
    365.                     give 8 iron block to players
    366.                     wait 3 second
    367.                     loop all players:
    368.                         send loop-player title "&cOto Event &bBitmiştir!" with subtitle "&cİyi Oyunlar!"
    369.                     delete {event}
    370.                 else:
    371.                     send players title "&cOto Event" with subtitle "&cİptal Edildi!"
    372.                     delete {event}
    373.                     set {eventdevam} to true
    374.  
    375. on chat:
    376.     if {eventgir1::%player%} is true:
    377.         cancel event
    378.         if message is not "-":
    379.             set {event1} to colored message
    380.             send ""
    381.             send "&a» &e1. Event adı (&a%{event1}% Event&e) başarıyla ayarlandı."
    382.             send ""
    383.             delete {eventgir1::%player%}
    384.         else:
    385.             delete {eventgir1::%player%}
    386.             send ""
    387.             send "&c» &eBaşarıyla iptal ettiniz."
    388.             send ""
    389.             stop
    390.          
    391. on chat:
    392.     if {eventgir2::%player%} is true:
    393.         cancel event
    394.         if message is not "-":
    395.             set {event2} to colored message
    396.             send ""
    397.             send "&a» &e2. Event adı (&b%{event2}% Event&e) başarıyla ayarlandı."
    398.             send ""
    399.             delete {eventgir2::%player%}
    400.         else:
    401.             delete {eventgir2::%player%}
    402.             send ""
    403.             send "&c» &eBaşarıyla iptal ettiniz."
    404.             send ""
    405.             stop
    406.          
    407. on chat:
    408.     if {eventgir3::%player%} is true:
    409.         cancel event
    410.         if message is not "-":
    411.             set {event3} to colored message
    412.             send ""
    413.             send "&a» &e3. Event adı (&d%{event3}% Event&e) başarıyla ayarlandı."
    414.             send ""
    415.             delete {eventgir3::%player%}
    416.         else:
    417.             delete {eventgir3::%player%}
    418.             send ""
    419.             send "&c» &eBaşarıyla iptal ettiniz."
    420.             send ""
    421.             stop
    422.          
    423. every 15 minutes:
    424.     broadcast "&c» &eSkript yapımcısı &bMBB_Oyun2&e'dir."
    425.     broadcast "&c» &eGüncellemeler için &c[Lifemc Forum/Json-Menülü Event Yapma]"
    426.  
    427. every 60 minutes:
    428.     execute console command "event otoevent"
     
    Son düzenleme: 1 Aralık 2018
    Cnty_Emo bunu beğendi.
  12. mbboyun

    mbboyun Yıldızlar anlatsa onları dinlerdim. Süper Üye Sponsor Üye Vip Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2018
    Mesaj:
    1,223
    Alınan Beğeniler:
    1,344
    Ödül Puanları:
    588
    Nick:
    MBB_Oyun2
    V1.3.2 Güncellemesi
    > Eventin bilgilerini gösteren komut eklendi. [/event bilgi] <
    > Kurulum Rehberi ve Yardım daha detaylaştırıldı. <
    > Eventin ayarlar kısmı kolaylaştırıldı. <

    > Manuel Ayarlar eklendi. <
    > Ayarlar kısmı geliştirildi. <


    Konu sıfırdan yapıldı ve daha detaylı anlatmaya çalıştım. Tekrardan okursanız sevinirim. Baya uğraştım diyebilrim. Konuyu okuyanın anlabilmesi için uğraştım. Konuya gitmek için Linkleri görebilmek için sitemize kayıt olmalısın..
    Linkleri görebilmek için sitemize kayıt olmalısın.

    Hastebin
    Linkleri görebilmek için sitemize kayıt olmalısın.

    Code
    Kod (Text):
    1. #                                  __  __ ____   ____                                    #
    2. #                                 |  \/  | __ ) | __ )                                   #
    3. #                                 | |\/| |  _ \ |  _ \                                   #
    4. #                                 | |  | | |_) || |_) |                                  #
    5. #                                 |_|  |_|____/ |____/                                   #
    6. #                                                                                        #
    7. # ###################################################################################### #
    8. #                                                                                        #
    9. #  Bilgi:            Bu Skript Tamamen MBB_Oyun2'ye Aittir!                              #
    10. #  Uyarı:            Paylaşılması Yasaktır!                                              #
    11. #  Skript Sürümü:    Json-Menülü Event Yapma Skripti V1.3.2                              #
    12. #  Skript Detayı:    www.lifemcserver.com/forum/konular/event-skripti.1758/              #
    13. #                                                                                        #
    14. # ###################################################################################### #
    15.  
    16. options:              
    17.     sunucu: &b&k.&5&L Life&a&LMC &b&k.
    18.     skript: &bJson-Menülü Event Yapma Skripti
    19.     sürüm: &eSürüm: &cv1.3.2
    20.  
    21. on load:
    22.     set {eventdevam} to true
    23.     delete {event}
    24.        
    25. command /event [<text>] [<text>]:
    26.     permission:event.admin
    27.     permission message:&7[&6+&7] &4Bunun için yetkin yok.
    28.     trigger:
    29.         if arg 1 is not set:
    30.             if arg 2 is not set:
    31.  
    32.                 if {ilk} is false:
    33.                     send " " to player
    34.                     send json of "        &8» &bÖnerilen Ayarlar &8«        " tooltip "&b» &eTıkla" run "/event ayarlar önerilen" to player
    35.                     send " " to player
    36.                     send json of "&8» &aManuel Ayarlar (Önerilmez) &8«" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event ayarlar kurulum" to player
    37.                     send " " to player
    38.  
    39.                 if {json} is true:
    40.                     send "&b&m=========&6&lEvent&b&m========="
    41.                     send json of "               &a%{event1}% Event           " tooltip "&b» &eTıkla" run "/event event1" to player
    42.                     send " " to player
    43.                     send json of "               &b%{event2}% Event          " tooltip "&b» &eTıkla" run "/event event2" to player
    44.                     send " " to player
    45.                     send json of "               &d%{event3}% Event           " tooltip "&b» &eTıkla" run "/event event3" to player
    46.                     send " " to player
    47.                     send json of "               &6Oto Event             " tooltip "&b» &eTıkla" run "/event otoevent" to player
    48.                     send " " to player
    49.                     send json of "               &cAyarlar               " tooltip "&b» &eTıkla" run "/event ayarlar" to player
    50.                     send "&b&m=========&6&lEvent&b&m========="
    51.                
    52.                 if {menü} is true:
    53.                     open chest with 3 rows named "&b&lEvent" to player
    54.                     wait 3 tick
    55.                     format slot 18 of player with nether star named "{@skript}" with lore "{@sürüm}" to be unstealable
    56.                     format slot 10 of player with diamond named "&a&l%{event1}% Event" with lore "&b» &eTıkla" to close then run [execute player command "event event1"]
    57.                     format slot 12 of player with diamond ore named "&b&l%{event2}% Event" with lore "&b» &eTıkla" to close then run [execute player command "event event2"]
    58.                     format slot 14 of player with diamond block named "&d&l%{event3}% Event" with lore "&b» &eTıkla" to close then run [execute player command "event event3"]
    59.                     format slot 16 of player with gold ingot named "&6&lOto Event" with lore "&b» &eTıkla" to close then run [execute player command "event otoevent"]
    60.                     format slot 26 of player with command block named "&c&lAyarlar" with lore "&b» &eBas ve Ayarlara Git." to run [execute player command "event ayarlar"]
    61.                     wait 1 tick
    62.                     stop
    63.  
    64.         if arg 1 is "ayarlar":
    65.             if arg 2 is not set:
    66.                 open chest with 3 rows named "&b&lEvent &c&lAyarlar" to player
    67.                 wait 3 tick
    68.                 format slot 4 of player with beacon named "&b&lÖnerilen Ayarlar" with lore "&b» &eBas ve Önerilen ayarları seç." to close then run [execute player command "event ayarlar önerilen"]
    69.                 format slot 18 of player with nether star named "{@skript}" with lore "{@sürüm}" to be unstealable
    70.                 format slot 11 of player with emerald block named "&a&lMod Değiştirme" with lore "&a» &eMod değiştirmek için tıkla." to run [execute player command "event ayarlar mod"]
    71.                 format slot 13 of player with gold ingot named "&b&lBilgi" with lore "&b» &eBas ve Bilgileri gör." to close then run [execute player command "event bilgi"]
    72.                 format slot 15 of player with green wool named "&b&lEvent Ad Değiştirme" with lore "&a» &eEvent Adı değiştirmek için tıkla." to run [execute player command "event ayarlar eventadı"]
    73.                 format slot 22 of player with redstone named "&cAyarları Sıfırla" with lore "&b» &eBas ve Ayarları Sıfırla." to close then run [execute player command "event ayarlar sıfırla"]
    74.                 format slot 26 of player with redstone block named "&cGeri Dön!" with lore "&b» &eBas ve Evente geri dön." to run [execute player command "event"]
    75.                 wait 1 tick
    76.                 stop
    77.            
    78.             if arg 2 is "önerilen":
    79.                 set {menü} to true
    80.                 set {json} to false
    81.                 set {ilk} to true
    82.                 set {mod} to "&6Menü"
    83.                 set {event1} to "Sky"
    84.                 set {event2} to "Özel"
    85.                 set {event3} to "Nadir"
    86.                 send "&a» &eÖnerilen Ayarlara geçilmiştir." to player
    87.                 send "&a» &eAyarları görmek için &c/event bilgi" to player
    88.                 wait 0.75 seconds
    89.                 execute player command "event"
    90.                
    91.             if arg 2 is "kurulum":
    92.                 send " " to player
    93.                 send "                              &c- &4! &aKurulum Rehberi &4! &c-" to player
    94.                 send "&4» &710 Saniye sonra açılacak menüden ayarlarınızı yapabilirsiniz." to player
    95.                 send json of "&8» &7Tavsiye edilen ayarları yapmak için &4&LTIKLA&7." tooltip "&b» &eTıkla" run "/event ayarlar önerilen" to player
    96.                 send "&4» &7Ayarları her an değiştirmek için &c/event ayarlar &7yazabilirsiniz." to player
    97.                 send "&8» &7Eventin adları otomatik olarak seçilir kendiniz değiştirebilirsiniz." to player
    98.                 send "&4» &7Detaylı rehber için; &chttps://www.lifemcserver.com/forum/konular/event.1758/" to player
    99.                 send "                              &c- &4! &aKurulum Rehberi &4! &c-" to player
    100.                 send " " to player
    101.                 set {event1} to "1."
    102.                 set {event2} to "2."
    103.                 set {event3} to "3."
    104.                 wait 10 seconds
    105.                 execute player command "/event ayarlar"
    106.                
    107.                
    108.             if arg 2 is "event1":
    109.                 if {eventgir1::%player%} is not set:
    110.                     set {eventgir1::%player%} to true
    111.                     send ""
    112.                     send "&eLütfen sohbete 1. eventin adını girin!"
    113.                     send "&eSakın yazacağınız eventin sonuna &bEvent &eeklemeyin."
    114.                     send "Nedeni ise kendisi otomatik olarak koyuyor zaten."
    115.                     send "&eİptal etmek için '&c-&e' yazınız."
    116.                     send ""
    117.                 else:
    118.                     send "&eİptal etmek için sohbete '&c-&e' yazın."
    119.                     stop
    120.            
    121.             if arg 2 is "event2":
    122.                 if {eventgir2::%player%} is not set:
    123.                     set {eventgir2::%player%} to true
    124.                     send ""
    125.                     send "&eLütfen sohbete 2. eventin adını girin!"
    126.                     send "&eİptal etmek için '&c-&e' yazınız."
    127.                     send ""
    128.                 else:
    129.                     send "&eİptal etmek için sohbete '&c-&e' yazın."
    130.                     stop
    131.                
    132.             if arg 2 is "event3":
    133.                 if {eventgir3::%player%} is not set:
    134.                     set {eventgir3::%player%} to true
    135.                     send ""
    136.                     send "&eLütfen sohbete 3. eventin adını girin!"
    137.                     send "&eİptal etmek için '&c-&e' yazınız."
    138.                     send ""
    139.                 else:
    140.                     send "&eİptal etmek için sohbete '&c-&e' yazın."
    141.                     stop
    142.                
    143.             if arg 2 is "mod":
    144.                 open chest with 3 rows named "&b&lEvent &c&lMod" to player
    145.                 wait 3 tick
    146.                 format slot 18 of player with nether star named "{@skript}" with lore "{@sürüm}" to be unstealable
    147.                 format slot 11 of player with emerald block named "&aJson Event Mod" with lore "&a» &eBas ve &aJson Event Mod&ea Gir." to close then run [execute player command "event ayarlar json"]
    148.                 format slot 13 of player with gold ingot named "&b&lBilgi" with lore "&b» &eBas ve Bilgileri gör." to close then run [execute player command "event bilgi"]
    149.                 format slot 15 of player with diamond block named "&6Menülü Event Mod" with lore "&b» &eBas ve &6Menülü Event Mod&ea Gir." to close then run [execute player command "event ayarlar menü"]
    150.                 format slot 22 of player with redstone named "&cMod Ayarlarını Sıfırla" with lore "&b» &eBas ve Ayarları Sıfırla." to close then run [execute player command "event ayarlar modsıfırla"]
    151.                 format slot 26 of player with redstone block named "&cGeri Dön!" with lore "&b» &eBas ve Ayarlara geri dön." to run [execute player command "event ayarlar"]
    152.                 wait 1 tick
    153.                 stop
    154.                
    155.             if arg 2 is "eventadı":
    156.                 open chest with 3 rows named "&b&lEvent &c&lAdı Değiştirme" to player
    157.                 wait 3 tick
    158.                 format slot 18 of player with nether star named "{@skript}" with lore "{@sürüm}" to be unstealable
    159.                 format slot 11 of player with diamond named "&a%{event1}% Event" with lore "&b» &eTıklayarak &a%{event1}% Event&ein adını ayarlayabilirsin." to close then run [execute player command "event ayarlar event1"]
    160.                 format slot 13 of player with diamond ore named "&b%{event2}% Event" with lore "&b» &eTıklayarak &b%{event2}% Event&ein adını ayarlayabilirsin." to close then run [execute player command "event ayarlar event2"]
    161.                 format slot 15 of player with diamond block named "&d%{event3}% Event" with lore "&b» &eTıklayarak &d%{event3}% Event&ein adını ayarlayabilirsin." to close then run [execute player command "event ayarlar event3"]
    162.                 format slot 22 of player with redstone named "&cEvent Adlarını Sıfırla" with lore "&b» &eBas ve Ayarları Sıfırla." to close then run [execute player command "event ayarlar eventadısıfırla"]
    163.                 format slot 26 of player with redstone block named "&cGeri Dön!" with lore "&b» &eBas ve Ayarlara geri dön." to run [execute player command "event ayarlar"]
    164.                 wait 1 tick
    165.                 stop
    166.                
    167.             if arg 2 is "json":
    168.                 set {json} to true
    169.                 send "&a» &eBaşarılı bir şekilde event şekliniz &ajson &eolarak seçildi." to player
    170.                 send "&a» &eEvent yapmak için &c/event" to player
    171.                 send json of "&a» &eEvent yapma şeklini tekrar değiştirmek için &c/event ayarlar &eyazınız. &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event ayarlar" to player
    172.                 set {menü} to false
    173.                 set {ilk} to true
    174.                 set {mod} to "&aJson"
    175.                 wait 0.75 seconds
    176.                 execute player command "event ayarlar mod"
    177.                
    178.             if arg 2 is "menü":
    179.                 set {menü} to true
    180.                 send "&a» &eBaşarılı bir şekilde event şekliniz &6menü &eolarak seçildi." to player
    181.                 send "&a» &eEvent yapmak için &c/event" to player
    182.                 send json of "&a» &eEvent yapma şeklini tekrar değiştirmek için &c/event ayarlar &eyazınız. &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event ayarlar" to player
    183.                 set {json} to false
    184.                 set {ilk} to true
    185.                 set {mod} to "&6Menü"
    186.                 wait 0.75 seconds
    187.                 execute player command "event ayarlar mod"
    188.                
    189.             if arg 2 is "sıfırla":
    190.                 set {ilk} to false
    191.                 set {json} to false
    192.                 set {menü} to false
    193.                 set {event1} to "1."
    194.                 set {event2} to "2."
    195.                 set {event3} to "3."
    196.                 send "&a» &eBaşarılı bir şekilde tüm event ayarlarınız sıfırlandı." to player
    197.                 send "&a» &eTüm ayarları yapmak için &c/event ayarlar" to player
    198.                 wait 0.75 seconds
    199.                 execute player command "event ayarlar"
    200.                
    201.             if arg 2 is "jsonsıfırla":
    202.                 set {ilk} to false
    203.                 set {json} to false
    204.                 set {menü} to false
    205.                 send "&a» &eBaşarılı bir şekilde event şekliniz sıfırlandı." to player
    206.                 send json of "&a» &eEvent yapma şeklini değiştirmek için &c/event ayarlar &eyazınız. &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event ayarlar" to player
    207.                 wait 0.75 seconds
    208.                 execute player command "event ayarlar menü"
    209.                
    210.             if arg 2 is "eventadısıfırla":
    211.                 set {event1} to "1."
    212.                 set {event2} to "2."
    213.                 set {event3} to "3."
    214.                 send "&a» &eBaşarılı bir şekilde event adlarınız sıfırlandı." to player
    215.                 send "&a» &eEvent adını değiştirmek için &c/event ayarlar" to player
    216.                 wait 0.75 seconds
    217.                 execute player command "event ayarlar menü"
    218.                
    219.         if arg 1 is "iptal":
    220.             if arg 2 is not set:
    221.                 if {event} is set:
    222.                     send "&a» &eBaşarılı bir şekilde Event iptal edildi." to player
    223.                     send "&a» &eNot: &cEvent sayı saymaya devam edebilir ama item vermez." to player
    224.                     send json of "&a» &eEventi fixlemek için &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event fix" to player
    225.                     set {eventdevam} to false
    226.                 else:
    227.                     send "&c» &eŞu an devam eden bir event yok." to player
    228.        
    229.         if arg 1 is "fix":
    230.             if arg 2 is not set:
    231.                 send "&a» &eBaşarılı bir şekilde Event fixlendi." to player
    232.                 set {eventdevam} to true
    233.                 delete {event}
    234.                
    235.         if arg 1 is "bilgi":
    236.             if arg 2 is not set:
    237.                 send " " to player
    238.                 send "&8» &eMod: %{mod}%" to player
    239.                 send "&8» &eEvent Adları: &a%{event1}% Event&e, &b%{event2}% Event&e, &d%{event3}% Event" to player
    240.                 send " " to player
    241.        
    242.         if arg 1 is "help", "yardım", "?" or "yardim":
    243.             if arg 2 is not set:
    244.                 send "&c&m---------&c»&7&lHelp&c«&c&m---------" to player
    245.                 send "&4» &c/event ayarlar &7Eventi kendinize göre ayarlar." to player
    246.                 send "&8» &c/event bilgi &7Eventin ayarlarını gösterir." to player
    247.                 send "&4» &c/event yardım &7Event ile ilgili bilgiler verir." to player
    248.                 send "&8» &c/event iptal &7Eventi iptal eder." to player
    249.                 send "&4» &c/event fix &7Event bug'a girmişse fixler." to player
    250.                 send "&8» &c/event &7Event yerini açar." to player
    251.                 send "&c&m---------&c»&7&lHelp&c«&c&M---------" to player
    252.  
    253.         if arg 1 is "event1":
    254.             if arg 2 is not set:
    255.                 if {event} is not set:
    256.                     set {event} to true
    257.                     send json of "&c» &eEventi iptal etmek için &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event iptal" to player
    258.                     loop all players:
    259.                         send loop-player title "&c%{event1}% Event" with subtitle "&c&l%player% &bAdlı Yetkili Tarafından &c%{event1}% Event &bBaşlatıldı!" for 5 second
    260.                     wait 5 second
    261.                     set {_seconds} to 10
    262.                     loop 10 times:
    263.                         loop all players:
    264.                             send loop-player title "&c%{event1}% Event" with subtitle "&bSon &c%{_seconds}% &bsaniye" for 1 second
    265.                         wait 1 second
    266.                         remove 1 from {_seconds}
    267.                 else:
    268.                     send "&7[&6+&7] &4Şu an bir event devam ediyor zaten."
    269.                     send json of "&c» &eHata ise &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event fix" to player
    270.                     stop
    271.                
    272.                 if {eventdevam} is true:
    273.                     wait 1 second
    274.                     broadcast "&b» &bElmas Bloklar Dağıtılıyor"
    275.                     give 192 diamond block to players
    276.                     wait 1 second
    277.                     broadcast "&b» &6Altın Bloklar Dağıtılıyor"
    278.                     give 192 gold block to players
    279.                     wait 1 second
    280.                     broadcast "&b» &fDemir Bloklar Dağıtılıyor"
    281.                     give 192 iron block to players
    282.                     wait 3 second
    283.                     loop all players:
    284.                         send loop-player title "&c%{event1}% Event &bBitmiştir!" with subtitle "&cİyi Oyunlar!"
    285.                     delete {event}
    286.                 else:
    287.                     send players title "&c%{event1}% Event" with subtitle "&cİptal Edildi!"
    288.                     delete {event}
    289.                     set {eventdevam} to true
    290.            
    291.         if arg 1 is "event2":
    292.             if arg 2 is not set:
    293.                 if {event} is not set:
    294.                     set {event} to true
    295.                     send json of "&c» &eEventi iptal etmek için &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event iptal" to player
    296.                     loop all players:
    297.                         send loop-player title "&c%{event2}% Event" with subtitle "&c&l%player% &bAdlı Yetkili Tarafından &c%{event2}% Event &bBaşlatıldı!" for 5 second
    298.                     wait 5 second
    299.                     set {_seconds} to 10
    300.                     loop 10 times:
    301.                         loop all players:
    302.                             send loop-player title "&c%{event2}% Event" with subtitle "&bSon &c%{_seconds}% &bsaniye" for 1 second
    303.                         wait 1 second
    304.                         remove 1 from {_seconds}
    305.                 else:
    306.                     send "&7[&6+&7] &4Şu an bir event devam ediyor zaten."
    307.                     send json of "&c» &eHata ise &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event fix" to player
    308.                     stop
    309.                
    310.                 if {eventdevam} is true:
    311.                     wait 1 second
    312.                     broadcast "&b» &bElmas Bloklar Dağıtılıyor"
    313.                     give 256 diamond block to players
    314.                     wait 1 second
    315.                     broadcast "&b» &6Altın Bloklar Dağıtılıyor"
    316.                     give 256 gold block to players
    317.                     wait 1 second
    318.                     broadcast "&b» &fDemir Bloklar Dağıtılıyor"
    319.                     give 256 iron block to players
    320.                     wait 3 second
    321.                     loop all players:
    322.                         send loop-player title "&c%{event2}% Event &bBitmiştir!" with subtitle "&cİyi Oyunlar!"
    323.                     delete {event}
    324.                 else:
    325.                     send players title "&c%{event2}% Event" with subtitle "&cİptal Edildi!"
    326.                     delete {event}
    327.                     set {eventdevam} to true
    328.            
    329.         if arg 1 is "event3":
    330.             if arg 2 is not set:
    331.                 if {event} is not set:
    332.                     set {event} to true
    333.                     send json of "&c» &eEventi iptal etmek için &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event iptal" to player
    334.                     loop all players:
    335.                         send loop-player title "&c%{event3}% Event" with subtitle "&c&l%player% &bAdlı Yetkili Tarafından &c%{event3}% Event &bBaşlatıldı!" for 5 second
    336.                     wait 5 second
    337.                     set {_seconds} to 10
    338.                     loop 10 times:
    339.                         loop all players:
    340.                             send loop-player title "&c%{event3}% Event" with subtitle "&bSon &c%{_seconds}% &bsaniye" for 1 second
    341.                         wait 1 second
    342.                         remove 1 from {_seconds}
    343.                 else:
    344.                     send "&7[&6+&7] &4Şu an bir event devam ediyor zaten."
    345.                     send json of "&c» &eHata ise &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event fix" to player
    346.                     stop
    347.                
    348.                 if {eventdevam} is true:
    349.                     wait 1 second
    350.                     broadcast "&b» &bElmas Bloklar Dağıtılıyor"
    351.                     give 320 diamond block to players
    352.                     wait 1 second
    353.                     broadcast "&b» &6Altın Bloklar Dağıtılıyor"
    354.                     give 320 gold block to players
    355.                     wait 1 second
    356.                     broadcast "&b» &fDemir Bloklar Dağıtılıyor"
    357.                     give 320 iron block to players
    358.                     wait 3 second
    359.                     loop all players:
    360.                         send loop-player title "&c%{event3}% Event &bBitmiştir!" with subtitle "&cİyi Oyunlar!"
    361.                     delete {event}
    362.                 else:
    363.                     send players title "&c%{event3}% Event" with subtitle "&cİptal Edildi!"
    364.                     delete {event}
    365.                     set {eventdevam} to true
    366.            
    367.         if arg 1 is "otoevent":
    368.             if arg 2 is not set:
    369.                 if {event} is not set:
    370.                     set {event} to true
    371.                     send json of "&c» &eEventi iptal etmek için &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event iptal" to player
    372.                     loop all players:
    373.                         send loop-player title "&cOto Event" with subtitle "&c&lCONSOLE &bTarafından &cOto Event &bBaşlatıldı!" for 5 second
    374.                     wait 5 second
    375.                     set {_seconds} to 5
    376.                     loop 5 times:
    377.                         loop all players:
    378.                             send loop-player title "&cOto Event" with subtitle "&bSon &c%{_seconds}% &bsaniye" for 1 second
    379.                         wait 1 second
    380.                         remove 1 from {_seconds}
    381.                 else:
    382.                     send "&7[&6+&7] &4Şu an bir event devam ediyor zaten."
    383.                     send json of "&c» &eHata ise &4&lTIKLA!" tooltip "&b» &eTıkla" run "/event fix" to player
    384.                     stop
    385.                
    386.                 if {eventdevam} is true:
    387.                     wait 1 second
    388.                     broadcast "&b» &bElmas Bloklar Dağıtılıyor"
    389.                     give 8 diamond block to players
    390.                     wait 1 second
    391.                     broadcast "&b» &6Altın Bloklar Dağıtılıyor"
    392.                     give 8 gold block to players
    393.                     wait 1 second
    394.                     broadcast "&b» &fDemir Bloklar Dağıtılıyor"
    395.                     give 8 iron block to players
    396.                     wait 3 second
    397.                     loop all players:
    398.                         send loop-player title "&cOto Event &bBitmiştir!" with subtitle "&cİyi Oyunlar!"
    399.                     delete {event}
    400.                 else:
    401.                     send players title "&cOto Event" with subtitle "&cİptal Edildi!"
    402.                     delete {event}
    403.                     set {eventdevam} to true
    404.  
    405. on chat:
    406.     if {eventgir1::%player%} is true:
    407.         cancel event
    408.         if message is not "-":
    409.             set {event1} to colored message
    410.             send ""
    411.             send "&a» &e1. Event adı (&a%{event1}% Event&e) başarıyla ayarlandı."
    412.             send ""
    413.             delete {eventgir1::%player%}
    414.             wait 0.75 seconds
    415.             execute player command "event ayarlar eventadı"
    416.         else:
    417.             delete {eventgir1::%player%}
    418.             send ""
    419.             send "&c» &eBaşarıyla iptal ettiniz."
    420.             send ""
    421.             wait 0.75 seconds
    422.             execute player command "event ayarlar eventadı"
    423.             stop
    424.            
    425. on chat:
    426.     if {eventgir2::%player%} is true:
    427.         cancel event
    428.         if message is not "-":
    429.             set {event2} to colored message
    430.             send ""
    431.             send "&a» &e2. Event adı (&b%{event2}% Event&e) başarıyla ayarlandı."
    432.             send ""
    433.             delete {eventgir2::%player%}
    434.             wait 0.75 seconds
    435.             execute player command "event ayarlar eventadı"
    436.         else:
    437.             delete {eventgir2::%player%}
    438.             send ""
    439.             send "&c» &eBaşarıyla iptal ettiniz."
    440.             send ""
    441.             wait 0.75 seconds
    442.             execute player command "event ayarlar eventadı"
    443.             stop
    444.            
    445. on chat:
    446.     if {eventgir3::%player%} is true:
    447.         cancel event
    448.         if message is not "-":
    449.             set {event3} to colored message
    450.             send ""
    451.             send "&a» &e3. Event adı (&d%{event3}% Event&e) başarıyla ayarlandı."
    452.             send ""
    453.             delete {eventgir3::%player%}
    454.             wait 0.75 seconds
    455.             execute player command "event ayarlar eventadı"
    456.         else:
    457.             delete {eventgir3::%player%}
    458.             send ""
    459.             send "&c» &eBaşarıyla iptal ettiniz."
    460.             send ""
    461.             wait 0.75 seconds
    462.             execute player command "event ayarlar eventadı"
    463.             stop
    464.            
    465. every 15 minutes:
    466.     broadcast "&c» &eSkript yapımcısı &bMBB_Oyun2&e'dir."
    467.     broadcast "&c» &eGüncellemeler için &c[Lifemc Forum/Json-Menülü Event Yapma]"
    468.  
    469. every 60 minutes:
    470.     execute console command "event otoevent"

     
    Cnty_Emo bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş

Bu Konuya Bakan Kullanıcılar (Kullanıcı: 0, Ziyaretçi: 1)

Yükleniyor...