1. Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha Fazla Bilgi.
  2. Merhaba Ziyaretçi foruma kayıt olarak hediye kodu alabilirsin!
  3. Merhaba Ziyaretçi ! IP: play.LifeMCServer.com SkyBlock Sürüm: 1.7.X-1.8.X Senide aramızda görmek isteriz.

1v1ArenaSkript V2.2.5 - Artık 1v1 arenaları açmak çok kolay!

'Skript' forumunda ToprakM tarafından 28 Kasım 2018 tarihinde açılan konu

  1. ToprakM

    ToprakM Forum Baş Yöneticisi Forum Baş Yöneticisi Sponsor Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2017
    Mesaj:
    588
    Alınan Beğeniler:
    573
    Ödül Puanları:
    628
    Nick:
    ToprakM
    Gerçek ad:
    Toprak Meriç
    Discord:
    ToprakM#2171
    Skript İsmi:
    1v1ArenaSkript
    Skript Versiyonu:
    V2.2.5
    Uyumlu Sürümler:
    1.8
    Selam! Bu skript sayesinde standart arenalar yerine 1v1 yani 2 kişilik arena açabileceksiniz!
    Kurulumu biraz karışık olabilir, bu yüzden aşağıda kurulumunu açıklayan bir spoiler var. Ona basabilirsiniz.
    Çok uzatmadan koda geçiyorum;
    Kod (Javascript):
    1.  
    2. #
    3. #
    4. # Yapımcı / Producer by
    5. #
    6. #
    7. # Herhangi bir yerde izinsiz paylaşılması kesinlikle yasaktır / Unauthorized sharing in any place is strictly prohibited
    8. # Tüm hakları saklıdır © / All rights reserved ©
    9. #
    10. #
    11. #1v1ArenaSkript V2.2.5
    12. #
    13.  
    14. options:
    15.     serveradi: ToprakM Server    #Serverinizin adı
    16.     spawnkonum: 4 69 -480        #Arenadan çıkınca oyuncuların ışınlanmasını istediğiniz konum. Uyarı! Seçtiğiniz konum arenayla aynı haritada olmalıdır. Örnek: -688 15 -1785
    17.     arenaickonum: 10 69 -480     #Arenanın içine ışınlanıldığında kullanılacak konum. Arena ve tabela aynı haritada olmalı. Örnek: -600 15 -1750
    18.  
    19. on rightclick on sign:
    20.     if line 1 of the clicked block is "&41v1 Arena":
    21.         set {1v1tabelakonum} to location of target block
    22.         if {1v1kapali} is true:
    23.             send "&4Hata! &cSistem bir yetkili tarafından geçici olarak kapatılmıştır! Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz."
    24.             if player has the permission "op":
    25.                 send "&2OP olduğunuz için gönderilmiştir: &aSistemi açmak için /1v1 Aç"
    26.             stop
    27.         if {1v1girdi::%player%} is not set:
    28.             if {1v1bekleniyor} is not set:
    29.                 if {1v1bugfixstarted} is not set:
    30.                     if {1v1girenkisi} > 2:
    31.                         send "&4Hata! &cArenada zaten 2 kişi var ve arena 2 kişilik." to player
    32.                         stop
    33.                     else if {1v1girenkisi} is 2:
    34.                         send "&4Hata! &cArenada zaten 2 kişi var ve arena 2 kişilik." to player
    35.                         stop
    36.                     else:
    37.                         delete {1v1pvpkapali}
    38.                         log "%player%: 1v1 Arenasına Girdi." to "1v1"
    39.                         execute console command "tp %player% {@arenaickonum}"
    40.                         send "&9&m-----&r &4&l1V1 Arena&r &9&m-----&r"
    41.                         send "&1&l[&1Dikkat!&l] &c1V1 Arenaya Girdin" to player
    42.                         send "&1&l[&1Dikkat!&l] &cÇıkmak için gerekenler:" to player
    43.                         send "&1&l[&1Dikkat!&l] &cRakibini öldürmen &7veya" to player
    44.                         send "&1&l[&1Dikkat!&l] &cRakibinin seni öldürmesi &7veya" to player
    45.                         send "&1&l[&1Dikkat!&l] &c/1V1Çık komutunu kullanmak &7veya" to player
    46.                         send "&1&l[&1Dikkat!&l] &c/1V1Pes komutu kullanmak ve rakibinle beraber pes etmek!" to player
    47.                         send "&9&m-----&r &4&l1V1 Arena&r &9&m-----&r"
    48.                         if {1v1giren1} is not set:
    49.                             set {1v1giren1} to player
    50.                         else if {1v1giren2} is not set:
    51.                             set {1v1giren2} to player
    52.                         else:
    53.                             send "&cHata! &41V1sk.03 &cLütfen bu kodu kurucuya bildir."
    54.                         set {1v1girdi::%player%} to true
    55.                         add 1 to {1v1girenkisi}
    56.                         wait 1 tick
    57.                         delete {1v1pvpkapali}
    58.                         set line 2 to "&1%{1v1girenkisi}%&a/&12"
    59.                         if {1v1girenkisi} > 1:
    60.                             set line 4 to "&4Arena Dolu"
    61.                         else:
    62.                             set line 4 to "&fBoş"
    63.                 else:
    64.                     send "&4Hata! &c1v1 BugFix işlemi başlatıldı! Lütfen daha sonra tekrar dene!"
    65.             else:
    66.                 send "&cHata! &d30 Saniye sonra tekrar dene!"
    67.         else:
    68.             send "&Hata 1V1sk.01! &cSaçma bir şeyler oldu! Garip... Eğer hata devam ederse yetkiliye ulaşmayı deneyebilirsin." to player
    69.          
    70. on command:
    71.     if {1v1girdi::%player%} is true:
    72.         if command is "feed" or "1v1çık" or "1v1pes" or "1v1":
    73.             uncancel event
    74.         else:
    75.             send "&4Hata! &cBurada /Feed, /1v1Pes ve /1v1Çık haricinde hiçbir komut kullanamazsın!" to player
    76.             cancel event
    77.          
    78. on death:
    79.     if {1v1girdi::%victim%} is true:
    80.         delete {1v1girdi::%victim%}
    81.         send "&c{@serveradi}&8» &4&l1V1'i kaybettin!" to victim
    82.         send "&c{@serveradi}&8» &f%victim% adlı oyuncu %attacker% ile girdiği 1v1'i kaybetti" to all players
    83.     if {1v1girdi::%attacker%} is true:
    84.         set {1v1bekleniyor} to true
    85.         delete {1v1girdi::%attacker%}
    86.         send "&c{@serveradi}&8» &4&l1V1'i kazandın!" to attacker
    87.         send "&c{@serveradi}&8» &d&lIşınlanıyorsun, lütfen 30 saniye kadar burada bekle, &nsen çıkmadan kimse giremez merak etme." to {1v1giren1}
    88.         send "&c{@serveradi}&8» &d&lIşınlanıyorsun, lütfen 30 saniye kadar burada bekle, &nsen çıkmadan kimse giremez merak etme." to {1v1giren2}
    89.         set {1v1girenkisi} to 0
    90.         set line 2 of block at {1v1tabelakonum} to "&1%{1v1girenkisi}%&a/&12"
    91.         set line 4 of block at {1v1tabelakonum} to "&dBekleniyor"
    92.         wait 30 second
    93.         execute console command "tp %attacker% {@spawnkonum}"
    94.         execute console command "tp %victim% {@spawnkonum}"
    95.         send "&6&l1V1 arenasından çıkarılıyorsunuz..." to attacker
    96.         delete {1v1giren1}
    97.         delete {1v1giren2}
    98.         delete {1v1kisi1pes}
    99.         delete {1v1kisi2pes}
    100.         wait 1 tick
    101.         if {1v1girenkisi} > 1:
    102.             set line 4 of block at {1v1tabelakonum} to "&4Arena Dolu"
    103.         else:
    104.             set line 4 of block at {1v1tabelakonum} to "&fBoş"
    105.         delete {1v1bekleniyor}
    106.         log "%attacker%: %victim% adlı oyuncuyu yendi ve 1v1'i kazandı." to "1v1"
    107.  
    108. command /1v1çık:
    109.     trigger:
    110.         if {1v1girdi::%player%} is true:
    111.             if {1v1girenkisi} is not 2:
    112.                 delete {1v1girdi::%player%}
    113.                 remove 1 from {1v1girenkisi}
    114.                 if {1v1giren1} is set:
    115.                     delete {1v1giren1}
    116.                 else if {1v1giren1} is set:
    117.                     delete {1v1giren2}
    118.                 execute console command "tp %player% {@spawnkonum}"
    119.                 send "&41v1'den çıktın!"
    120.                 delete {1v1kisi1pes}
    121.                 delete {1v1kisi2pes}
    122.                 set line 2 of block at {1v1tabelakonum} to "&1%{1v1girenkisi}%&a/&12"
    123.                 log "%player%: 1v1 arenasından /1v1Çık komutuyla çıktı." to "1v1"
    124.                 if {1v1girenkisi} > 1:
    125.                     set line 4 of block at {1v1tabelakonum} to "&4Arena Dolu"
    126.                 else:
    127.                     set line 4 of block at {1v1tabelakonum} to "&fBoş"
    128.             else:
    129.                 send "&4Hata! &cArenada 2 kişi varken çıkamazsın." to player
    130.                 send "&cÇıkmak için ikinizden birinin ölmesi gerek!" to player
    131.         else:
    132.             send "&4Hata! &cBu komutu sadece 1v1 arenasının içinde, tek başınayken kullanabilirsin." to player
    133.          
    134. on quit:
    135.     if {1v1girdi::%player%} is true:
    136.         set {1v1bekleniyor} to true
    137.         delete {1v1girdi::%player%}
    138.         remove 1 from {1v1girenkisi}
    139.         set line 2 of block at {1v1tabelakonum} to "&1%{1v1girenkisi}%&a/&12"
    140.         set line 4 of block at {1v1tabelakonum} to "&dBekleniyor"
    141.         set {1v1cikti::%player%} to true
    142.         send "&c{@serveradi}&8» &d&lIşınlanıyorsun, lütfen 30 saniye kadar burada bekle, &nsen çıkmadan kimse giremez merak etme." to {1v1giren2}
    143.         send "&c{@serveradi}&8» &d&lIşınlanıyorsun, lütfen 30 saniye kadar burada bekle, &nsen çıkmadan kimse giremez merak etme." to {1v1giren1}
    144.         wait 30 seconds
    145.         loop {1v1girdi::*}:
    146.             execute console command "tp %loop-index% {@spawnkonum}"
    147.             delete {1v1girdi::%loop-index%}
    148.         send "&6&l1V1 arenasından çıkarılıyorsunuz..." to {1v1giren2}
    149.         send "&6&l1V1 arenasından çıkarılıyorsunuz..." to {1v1giren1}
    150.         set {1v1girenkisi} to 0
    151.         delete {1v1giren1}
    152.         delete {1v1giren2}
    153.         delete {1v1bekleniyor}
    154.         delete {1v1kisi1pes}
    155.         delete {1v1kisi2pes}
    156.         set line 2 of block at {1v1tabelakonum} to "&1%{1v1girenkisi}%&a/&12"
    157.         if {1v1girenkisi} > 1:
    158.             set line 4 of block at {1v1tabelakonum} to "&4Arena Dolu"
    159.         else:
    160.             set line 4 of block at {1v1tabelakonum} to "&fBoş"
    161.         log "%player%: 1v1 arenasındayken oyundan çıktı." to "1v1"
    162.      
    163. on connect:
    164.     if {1v1cikti::%player%} is true:
    165.         wait 1 tick
    166.         execute console command "tp %player% {@spawnkonum}"
    167.         send "&d1v1'deyken çıktın!" to player
    168.         delete {1v1cikti::%player%}
    169.      
    170. on leftclick on sign:
    171.     if line 1 of the clicked block is "&41v1 Arena":
    172.         cancel event
    173.         send "&4Hata! &cBunu kıramazsın!"
    174.          
    175. command /1v1pes:
    176.     trigger:
    177.         if {1v1girdi::%player%} is true:
    178.             if {1v1girenkisi} is 2:
    179.                 if {1v1giren1} is player:
    180.                     if {1v1kisi1pes} is not set:
    181.                         send "&d&l%{1v1giren1}% &d&o(Rakibin) &d&lPes etmek ve onu öldürmemeni istiyor, onaylıyorsan sen de /1v1pes yazabilirsin, onaylamıyosan savaşa devam edebilirsin!" to {1v1giren2}
    182.                         send "&dBaşarıyla pes etme isteği yolladın." to {1v1giren1}
    183.                         set {1v1kisi1pes} to true
    184.                     else:
    185.                         send "&4Hata! Sen zaten pes etme isteği göndermişsin! Rakibinin cevabını beklemelisin!" to player
    186.                 else if {1v1giren2} is player:
    187.                     if {1v1kisi2pes} is not set:
    188.                         send "&d&l%{1v1giren2}% &d&o(Rakibin) &d&lPes etmek ve onu öldürmemeni istiyor, onaylıyorsan sen de /1v1pes yazabilirsin, onaylamıyosan savaşa devam edebilirsin!" to {1v1giren1}
    189.                         send "&dBaşarıyla pes etme isteği yolladın." to {1v1giren2}
    190.                         set {1v1kisi2pes} to true
    191.                     else:
    192.                         send "&4Hata! Sen zaten pes etme isteği göndermişsin! Rakibinin cevabını beklemelisin!" to player
    193.             else:
    194.                 send "&4Hata! &cArenada tek başınayken çıkmak istiyorsan /1v1Çık komutunu kullanmalısın!" to player
    195.         else:
    196.             send "&4Hata! &cBu komut için 1V1 arenasında olmalısın!"
    197.  
    198. every second:
    199.     if {1v1kisi2pes} is true:
    200.         if {1v1kisi1pes} is true:
    201.             if {1v1bekleniyor} is true:
    202.                 stop
    203.             send "&d&lBaşarıyla 2 tarafta pes etti ve pvp bitti. Alanda pvp kapatıldı, 30 saniye sonra 2 tarafta ışınlanacak lütfen bekleyiniz." to {1v1giren2}
    204.             send "&d&lBaşarıyla 2 tarafta pes etti ve pvp bitti. Alanda pvp kapatıldı, 30 saniye sonra 2 tarafta ışınlanacak lütfen bekleyiniz." to {1v1giren1}
    205.             set {1v1pvpkapali} to true
    206.             set {1v1bekleniyor} to true
    207.             send "&c{@serveradi}&8» &d&lIşınlanıyorsun, lütfen 30 saniye kadar burada bekle, &nsen çıkmadan kimse giremez merak etme." to {1v1giren1}
    208.             send "&c{@serveradi}&8» &d&lIşınlanıyorsun, lütfen 30 saniye kadar burada bekle, &nsen çıkmadan kimse giremez merak etme." to {1v1giren2}
    209.             set {1v1girenkisi} to 0
    210.             set line 2 of block at {1v1tabelakonum} to "&1%{1v1girenkisi}%&a/&12"
    211.             set line 4 of block at {1v1tabelakonum} to "&dBekleniyor"
    212.             wait 30 seconds
    213.             loop {1v1girdi::*}:
    214.                 execute console command "tp %loop-index% {@spawnkonum}"
    215.                 send "&6&l1V1 arenasından çıkarılıyorsunuz..." to {1v1giren1}
    216.                 send "&6&l1V1 arenasından çıkarılıyorsunuz..." to {1v1giren2}
    217.             log "%{1v1giren1}%: 1v1 arenasındayken rakibiyle ortaklaşa pes etti ve çıktı." to "1v1"
    218.             log "%{1v1giren2}%: 1v1 arenasındayken rakibiyle ortaklaşa pes etti ve çıktı." to "1v1"
    219.             delete {1v1giren1}
    220.             delete {1v1giren2}
    221.             delete {1v1kisi1pes}
    222.             delete {1v1kisi2pes}
    223.             loop {1v1girdi::*}:
    224.                 delete {1v1girdi::%loop-index%}
    225.             wait 1 tick
    226.             if {1v1girenkisi} > 1:
    227.                 set line 4 of block at {1v1tabelakonum} to "&4Arena Dolu"
    228.             else:
    229.                 set line 4 of block at {1v1tabelakonum} to "&fBoş"
    230.             delete {1v1pvpkapali}
    231.             delete {1v1bekleniyor}
    232.  
    233. command /1v1bilgi:
    234.     trigger:
    235.         send "&m---------------------&r<&4&l1v1 Bilgi&f>&m---------------------&r" to player
    236.         send "&b1v1 tabelasına basarak içeri girebilirsin. İçeride gönül rahatlığıyla 1v1 atabilirsin, 3. kişi istese de asla giremez. Çıkmak için 4 yol vardır, bunlardan biri içeride bir tek sen varsan /1v1çık yazmandır. Eğer içeride sadece sen yoksan, 2. bir kişi (yani rakibin) de arenadaysa o zaman işler değişir. Çıkmak için 2 yöntem vardır. Bunlardan 1.'si ya senin ya da onun ölmesidir. Diğer bir yöntem ise /1v1pes yazarak çıkmak için rakinden onay istemektir, eğer onay verirse 2 kişide biri ölmeden çıkabilir. Arenada sadece /1v1Çık, /1v1Pes ve /Feed komtuları kullanılabilir." to player
    237.         send "&m---------------------&r<&4&l1v1 Bilgi&f>&m---------------------&r" to player
    238.      
    239. every second:
    240.     if {1v1bugfixstarted} is not set:
    241.         if {1v1girenkisi} < 0:
    242.             invoke "1v1bugfix"
    243.             log "BugFix: 1v1 arenasındaki oyuncu sayısı %{1v1girenkisi}%/2 olduğu için otomatik olarak bugfix başlatıldı." to "1v1-bugfix"
    244.         if {1v1girenkisi} > 2:
    245.             invoke "1v1bugfix"
    246.             log "BugFix: 1v1 arenasındaki oyuncu sayısı %{1v1girenkisi}%/2 olduğu için otomatik olarak bugfix başlatıldı." to "1v1-bugfix"
    247.          
    248. sub "1v1bugfix":
    249.     set {1v1bugfixstarted} to true
    250.     set line 4 of block at {1v1tabelakonum} to "&4&lBugFix"
    251.     set line 2 of block at {1v1tabelakonum} to "&1%{1v1girenkisi}%&a/&12"
    252.     set {1v1girenkisi} to 0
    253.     set {1v1pvpkapali} to true
    254.     send "&b&l1V1 System - &cOlağanüstü bir durum yüzünden 1v1 sisteminde &lBugFix&r&c işlemi başlatıldı, alanda pvp kapatıldı. 30 saniye sonra spawna aktarılacaksınız. Lütfen bekleyiniz." to {1v1giren2}
    255.     send "&b&l1V1 System - &cOlağanüstü bir durum yüzünden 1v1 sisteminde &lBugFix&r&c işlemi başlatıldı, alanda pvp kapatıldı. 30 saniye sonra spawna aktarılacaksınız. Lütfen bekleyiniz." to {1v1giren1}
    256.     delete {1v1kisi1pes}
    257.     delete {1v1kisi2pes}
    258.     wait 30 seconds
    259.     loop {1v1girdi::*}:
    260.         execute console command "tp %loop-index% {@spawnkonum}"
    261.         delete {1v1girdi::%loop-index%}
    262.     send "&4&lBugFix &6&l1V1 arenasından çıkarılıyorsunuz..." to {1v1giren2}
    263.     send "&4&lBugFix &6&l1V1 arenasından çıkarılıyorsunuz..." to {1v1giren1}
    264.     delete {1v1giren1}
    265.     delete {1v1giren2}
    266.     set line 2 of block at {1v1tabelakonum} to "&1%{1v1girenkisi}%&a/&12"
    267.     if {1v1girenkisi} > 1:
    268.         set line 4 of block at {1v1tabelakonum} to "&4Arena Dolu"
    269.     else:
    270.         set line 4 of block at {1v1tabelakonum} to "&fBoş"
    271.     delete {1v1pvpkapali}
    272.     set line 1 of block at {1v1tabelakonum} to "&41v1 Arena"
    273.     if {1v1kapali} is true:
    274.         set line 4 of block at {1v1tabelakonum} to "&4&lKapalı"
    275.     wait 1 second
    276.     delete {1v1bugfixstarted}
    277.          
    278. command /1v1 [<text>]:
    279.     permission: op
    280.     permission message: Yetkin yok
    281.     trigger:
    282.         if arg-1 is not set:
    283.             send "&4Hata! &cKullanım /1v1 [<BugFix|Aç|Kapat>]"
    284.         else if arg-1 is "bugfix" or "ac" or "aç" or "on" or "kapat" or "kapa" or "off":
    285.             if arg-1 is "bugfix":
    286.                 if {1v1bugfixstarted} is not set:
    287.                     invoke "1v1bugfix"
    288.                     send "&41v1 BugFix işlemi başlatıldı!"
    289.                     log "BugFix: %player% adlı oyuncu manuel olarak BugFix işlemi başlattı." to "1v1-bugfix"
    290.                 else:
    291.                     send "&4Hata! &cİşlem zaten başlatılmış!"
    292.             else if arg-1 is "on" or "aç" or "ac":
    293.                 if {1v1kapali} is true:
    294.                     if {1v1bugfixstarted} is not set:
    295.                         delete {1v1kapali}
    296.                         send "&2&l1v1 arenası başarıyla açıldı!" to player
    297.                         invoke "1v1bugfix"
    298.                         wait 5 ticks
    299.                         set line 4 of block at {1v1tabelakonum} to "&4&lAçılıyor"
    300.                         set line 2 of block at {1v1tabelakonum} to "&c▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇"
    301.                         wait 3 seconds
    302.                         set line 2 of block at {1v1tabelakonum} to "&a▇&c▇▇▇▇▇▇▇▇▇"
    303.                         wait 3 seconds
    304.                         set line 2 of block at {1v1tabelakonum} to "&a▇▇&c▇▇▇▇▇▇▇▇"
    305.                         wait 3 seconds
    306.                         set line 2 of block at {1v1tabelakonum} to "&a▇▇▇&c▇▇▇▇▇▇▇"
    307.                         wait 3 seconds
    308.                         set line 2 of block at {1v1tabelakonum} to "&a▇▇▇▇&c▇▇▇▇▇▇"
    309.                         wait 3 seconds
    310.                         set line 2 of block at {1v1tabelakonum} to "&a▇▇▇▇▇&c▇▇▇▇▇"
    311.                         wait 3 seconds
    312.                         set line 2 of block at {1v1tabelakonum} to "&a▇▇▇▇▇▇&c▇▇▇▇"
    313.                         wait 3 seconds
    314.                         set line 2 of block at {1v1tabelakonum} to "&a▇▇▇▇▇▇▇&c▇▇▇"
    315.                         wait 3 seconds
    316.                         set line 2 of block at {1v1tabelakonum} to "&a▇▇▇▇▇▇▇▇&c▇▇"
    317.                         wait 3 seconds
    318.                         set line 2 of block at {1v1tabelakonum} to "&a▇▇▇▇▇▇▇▇▇&c▇"
    319.                         wait 3 seconds
    320.                         set line 2 of block at {1v1tabelakonum} to "&1%{1v1girenkisi}%&a/&12"
    321.                         log "%player%: Yetkili 1v1 Arenasını Açtı." to "1v1"
    322.                     else:
    323.                         send "&4Hata! &cŞuan bir BugFix işlemi devam ediyor, lütfen birazdan tekrar deneyiniz."
    324.                 else:
    325.                     send "&4Hata1 &c1v1 Zaten açık!"
    326.             else if arg-1 is "off" or "kapa" or "kapat":
    327.                 if {1v1kapali} is not set:
    328.                     set {1v1kapali} to true
    329.                     send "&2&l1v1 arenası başarıyla kapatıldı!" to player
    330.                     log "%player%: Yetkili 1v1 Arenasını Kapattı." to "1v1"
    331.                     invoke "1v1bugfix"
    332.                 else:
    333.                     send "&4Hata1 &c1v1 Zaten kapalı!"
    334.         else:
    335.             send "&4Hata! &cKullanım /1v1 [<BugFix|Aç|Kapat>]"
    336.  
    337. on damage:
    338.     if {1v1pvpkapali} is true:
    339.         if {1v1girdi::%victim%} is true:
    340.             cancel event
    341.             send "&4Hata! &cŞuan 1v1'de PVP Kapalı!" to attacker
    342.  
    343. command /deneme1v1:
    344.     trigger:
    345.         add 1 to {1v1girenkisi}
    346.         set line 2 of block at {1v1tabelakonum} to "&1%{1v1girenkisi}%&a/&12"
    347.         if {1v1girenkisi} > 1:
    348.             set line 4 of block at {1v1tabelakonum} to "&4Arena Dolu"
    349.  
    Komutlar birazcık karışık olabilir, bu yüzden ileride yeterince talep gelirse menülü admin paneli ekleyebilirim. Gerek var mı bilemedim o yüzden eklemedim şuanlık.

    OK: Oyuncu komutu, AK: Admin komutu

    • /1v1Çık - OK - 1v1 arenasında sadece 1 kişi varsa o kişi /1v1çık komutuyla çıkabilir. - Perm yok
    • /1v1Pes - OK - Eğer 1v1 arenasında 2 kişi varsa ve 2'si de pes ederse 2 kişi de bu komutla arenadan çıkabilir. - Perm yok
    • /1v1Bilgi - OK - Oyun içinden hızlı bilgi alma komutu. - Perm yok
    • /1v1 Aç/Kapat - AK - 1v1 arenasını açıp kapatmayı sağlayan komut. - op yetkisi gerekir
    • /1v1 BugFix - AK - 1v1 arenası düşük bir ihtimal olsa da bozulabilir, bu komutla arenayı reloadlayabilirsiniz. op yetkisi gerekir
    • Skript
    • WildSkript (Yüklemeniz önerilir)
    • Vault (Yüklemeniz önerilir)
    • skRayFall (Yüklemeniz önerilir)
    • SkQuery (Yüklemeniz önerilir)
    [​IMG]
    [​IMG]
    Eğer içerisi boş ise veya 1 kişi varsa içeri girilebilir ve tabelada "Boş" yazar.

    [​IMG]

    [​IMG]
    Eğer 1v1 arenası bir admin tarafından kapatıldıysa /1v1 komutuyla geri açılana dek kullanılamaz.
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]
    Arena açılırken yükleme ekranı gibi gözükür.


    [​IMG]
    Arena doluysa "Arena dolu" yazar ve kimse içeri giremez.


    [​IMG]
    /1v1bilgi komutu


    [​IMG]
    [​IMG]
    İçeride 3 oyuncunun gözükmesi gibi olmaması gereken anormal durumlarda sistem otomatik olarak kendini düzeltmeye ayarlanmıştır.


    [​IMG]
    Arenaya girince çıkan bilgilendirme mesajı.


    [​IMG]
    1v1 arenasında kullanılabilen komutlar sınırlıdır.
    1. WorldGuardian gerekli pluginlerden kaldırıldı. Ek bir güvenlik sistemi olarak eklenmişti lakin gereksiz olduğu için silindi.
    Arena inşa etmek aslında çok kolaydır. Sadece birkaç yapılması gereken püf nokta vardır.
    1. Kimse tabela dışında içeri girip çıkamamalı. Yani etrafı kapalı olmalı ve içine ışınlanma engellenmeli.
    2. İstenirse izlemek için arenanın dışına bariyer, cam vs. konulup izletilebilir.
    Kodda tam 4 adet ayar var.
    1. ayar serverin adını temsil ediyor oraya serverin adınız yazmalısınız. [​IMG]
    2. ayara 1v1 tabelasının bulunduğu yerin (warpın vs.) koordinatını giriyoruz. Oyuncu savaştan sonra bu koordinata gönderilecek. Not: Arena ve warpın haritası aynı olmalı.
    3. ayara 1v1 arenasının içinin koordinatını giriyoruz. Oyuncular 1v1 arenasına girmeye çalışınca buraya gönderilecek. Not: Arena ve warpın haritası aynı olmalı.[​IMG]
    1v1 arenasına girmek için kullanılan tabelayı koymak ve kırmak. Not: Sadece 1 tabela koyulabilir. Koyulan son tabela güncellenecektir diğerleri normal tabela statüsüne geçecektir.
    1. Tabelayı arenanın bulunduğu haritada herhangi bir yere koyabilirsiniz.
    2. En üst satıra "&41v1 Arena" yazın.
    3. Tabelaya sağ tıkayın ve /1v1çık komutunu kullanın.
    İşte bu kadar! Kurulum bitti. İyi oyunlar.
    Aralarında aslında keskin bir fark var. /1v1çık arenada sadece siz varsanız otomatik olarak çıkmanızı sağlar. Lakin /1v1pes arenada 2 kişi varsa çalışır ve pes etme işleminin gerçekleşmesi için diğer tarafın da komutu yazması gerekir yoksa savaş devam eder.
    Şimdilik sadece 1 tane arena açabilirsiniz. Arttırılması ve sınırsız yapılması konusunda çalışmalar mevcuttur.

    Eğer bir sorunla, hatayla karşılaşırsanız benimle iletişim kurabilirsiniz!
    All other rights reserved.
     
    Son düzenleme: 1 Aralık 2018
    Cnty_Emo, mbboyun ve AssassinDaan bunu beğendi.
  2. AssassinDaan

    AssassinDaan Tharkû Forum Baş Yöneticisi

    Katılım:
    31 Ekim 2017
    Mesaj:
    2,661
    Alınan Beğeniler:
    2,963
    Ödül Puanları:
    953
    Nick:
    gandalfdede
    Skype :
    onurcan26es_1
    İnceledim güzele benziyor. Boş olduğumda denerim :)
     
  3. ToprakM

    ToprakM Forum Baş Yöneticisi Forum Baş Yöneticisi Sponsor Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2017
    Mesaj:
    588
    Alınan Beğeniler:
    573
    Ödül Puanları:
    628
    Nick:
    ToprakM
    Gerçek ad:
    Toprak Meriç
    Discord:
    ToprakM#2171
    Güncellendi

    WorldGuardian gerekli pluginlerden kaldırıldı. Ek bir güvenlik sistemi olarak eklenmişti lakin gereksiz olduğu için silindi.
     
    Cnty_Emo ve mbboyun bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş

Bu Konuya Bakan Kullanıcılar (Kullanıcı: 0, Ziyaretçi: 0)

Yükleniyor...